01.05.2013

Silk Therapy - profesjonalna jedwabna regeneracja.

Dzisiaj prezentuję wam jedwab do włosów BIOSIK.
Jest to ,,odżywka'' bez spłukiwania, nawilża, wygładza.



Ma ładny zapach, konsystencja jest średnia. Duży minus za możliwość pobrania jedwabiu, nie ma dostosowanego żadnego ,,dziubka'' przez co można wylać go dość sporo.. O.o


Nr 1 w Polsce, ale nie dla mnie. Chociaż ładnie natłuszcza włosy dzięki temu nie mam suchych końcówek. :)



Kilka słów od producenta:

 ,,kompozycja naturalnych witamin'' -  ?? jakoś w to nie wierzę..
Zawiera alkohol, parabeny, prefumy.. Chyba nie jest to najlepsza odżywka regenerująca.

Jedwabiu nie rozprowadzałabym na całych włosach, może to spowodować  przetłuszczenie włosów.

Skład:
Cyclomethicone, Dimethicone, SD/Alcohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Perfum, C 12-15, Akryl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben.


Miłego dnia.! :))






10 komentarzy:

  1. a teraz spodziewaj się tony komentarzy na temat wysuszającego działania biosilku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biosilk bardzo niszczy końcówki. Po dłuższym stosowaniu są suche i łamią się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć.. chyba nad tym pomyślę w takim razie, albo obetnę końcówki hehe.. :) I tak trzeba to robić i tak.. :D

      Usuń
  3. Biosilk ma w składzie alkohol, który wysusza końcówki ;x nie polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosomaniaczko, pobudka! Masz największe na świecie zło :D Każda już chyba blogerka mówiła, że ten jedwab wysusza i przez to niszczy włosy, więc doradzałabym ostrożnie go dawkować. I proszę, poszukaj troszkę o nim w internecie- on naprawdę jest zły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówiłam, że nie jestem blogerkomaniaczką.. :P Mój błąd mogłam sprawdzić. Ale jakoś perspektywa przeszukiwania i czytania nałogowo blogów mnie nie kręci. Mam swoje ulubione typy i do nich zaglądam. :))

      Na szczęście nie użyłam go wiele razy i przez to pewnie nie zauważyłam jakiegoś negatywnego wpływu.
      Dziękuję za opinię ;*

      Usuń
  5. jejkuu ten jedwab to czyste zło :/ aż się zdziwiłam,że włosomaniaczka go używa . Dobrze przynajmniej,że nie wyrządził Ci wielkich szkód na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle się uczę w końcu, a że interesuje mnie oprócz pielęgnacji, stylizacja to często ulegam chwili i zakupuję różne specyfiki :))

      Usuń
  6. Moim zdaniem bardzo fajna recenzja, przecież dziewczyna nie napisała, że ten biosilk to cud miód i orzeszki, trzeba czytać dokładnie a dopiero później komentować/..
    PS. Zapraszam na rozdanie u mnie:) Do zgarnięcia półprodukty oraz maska Gloria:)
    http://haircarebymadie.randan.pl/wiosenne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, no i po paru użyciach od razu się włosy nie zniszczą :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...