03.05.2013

Skinea - pielęgnujący krem do rąk

Niedawno dostałam nowy krem do rąk, bo ten z Decubal nie bardzo mi przypasował.


Skład nie najgorszy, na pewno krem nawilża.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to zawiera Ceteareth-20, którego nie należy używać na uszkodzoną skórę.

Skład: Ingredients (INCI): 
Aqua, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol,
Glycerin, Isopropyl Palmitate, Chamomilla Recutita Extract, Mineral Oil, Cyclopentasiloxane, Ceteareth-20, Butyrospermum Parkii Butter, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Parfum, Citric Acid, Panthenol, Tocopheryl Acetate.

 
Co ciekawe znalazłam gdzieś na stronie ten kosmetyk i skład był w zupełnie innej kolejności..
Nawet o jeden składnik za dużo.Stąd wniosek, że producenci często nie wspominają o wszystkich składnikach produktu. Nie ważne jak znalibyśmy skład kosmetyków to i tak może nam coś umknąć..

Na opakowaniu widzimy:

..Rumianek, masło shea, prowitaminę B5 i Glicerynę, jednak doszukałam się jedynie w składnikach gliceryny..i gdzieś za połową widnieje masło shea.. a na samym końcu  przeciwutleniacz: octan tokoferylu.
Krem na pewno nie należy do najlepiej pelęgnujacych, nie widać w nim zbyt dużo składników odżywczych.


Masło shea naturalny tłuszcz o barwie żółtej lub w kolorze kości słoniowej, otrzymywany z owoców (orzechów) afrykańskiego drzewa Vitellaria paradoxa (masłosz Parka).


Plus za to że produkt nie był testowany na zwierzętach,

i został przebadany dermatologicznie..


Konsystencja bardzo fajna, ładny, kwiatowy zapach.. delikatny :)
Czy warto kupić oceńcie sami.
Swoją drogą nie mogłam nigdzie znaleźć recenzji tego produktu.. O.o


6 komentarzy:

  1. Miałam ten krem i faktycznie okazał się średni ;)
    Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale chociaż nawilża fajnie i nie jest tłusty :)
      I dziękuję :)

      Usuń
  2. jaki fajny kremik !!!! no no zaskoczyłam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale moje smarowidła do rąk już mam w takiej ilości, że zanim kupię coś ponownie - muszę zużyć obecne zapasy ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam jakiegoś dobrego kremu do rąk i chyba się na ten skusze ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji oraz zachęcam do obserwowania ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem zaskoczona pozytywnie tym kremem. Uzywam ponad 2 tygodnie, jestem w wieku srednim (!) więc i wymagania wyższe. Krem bardzo dobrze nawilża, zmiekcza, widac to gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...