29.05.2013

Zmiany + laminowanie włosów.

Halo!

Przepraszam Was kochani, ale nie mam czasu na wstawianie postów ostatnio i pewnie przez jakiś czas będą się one pojawiały rzadko.. szkoda trochę bo mam sporo pomysłów do zrealizowania. Mam nadzieję, że to nadrobię już niedługo :))

Jak zdążyliście zauważyć wprowadziłam parę zmian w wyglądzie bloga, ale na tym nie koniec. Będę pracowała nad poszczególnymi stronami, aby ułatwić wam wyszukanie tego co was interesuje.
Przy okazji zapraszam do polubienia mojego profilu na fb :D w prawym pasku jest odnośnik..
Kolejna zmiana jaką chcę zrobić to usunąć część postów, mam zamiar je poprzeglądać i jeśli będą mało przydatne i zrobione nierzetelnie to albo je poprawię albo usunę i za jakiś czas napiszę od nowa..
Chcę po prostu aby jak najwięcej osób było zadowolonych z odwiedzin tutaj. :)



A teraz czas na laminowanie włosów.
Breja, którą utworzymy ma za zadanie chronić włosy, wygładzać, nadawać blasku.

Co nam będzie potrzebne:
* łyżka żelatyny,
* 1/3 szklanki wody,
* odżywka 0,5 łyżki,
* ewentualnie łyżka oleju np. rycynowego.



Wszystko razem mieszamy i po umyciu głowy nakładamy (żelatynę rozpuszczamy we wrzątku, czekamy aż przestygnie, mieszamy z odżywką). Dodatkowo nakładamy na włosy czepek i owijamy ręcznikiem. Po pewny czasie zmywamy wszystko bez użycia szamponu inaczej efektu nie będzie, najlepiej chłodną wodą, aby domknąć łuski.


A teraz czekam na wsze spostrzeżenia, jak wam podoba się laminowanie ??
Z tego co poczytałam na różnych blogach to nie zawsze jest to zabawa warta zachodu bo efektów zero..


7 komentarzy:

  1. Mi laminowanie w ogóle się nie sprawdziło, włosy były okropne, szorstkie w dotyku i zbite w jeden kołtun. Dopiero spora dawka odżywki jakoś je wygładziła i rozplątała.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie włosy po laminowaniu pięknie się błyszczą i staje się ich ,,więcej''.
    Do tego ładnie się układają. Mogę polecić ten zabieg. Kto wie, może akurat się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Po pewnym czasie" to bardzo ogólne stwierdzenie, nie lepiej po prostu napisać, że 30-50 minut? :) Moje włosy bardzo lubią laminowanie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo ogólne i było celowe. :))
      Może być 30 minut, napisałam po pewnym czasie bo jest dosyć duża dowolność. :))

      Usuń
  4. U mnie laminowanie wyszło całkiem fajnie - trzymałam 45 minut za pierwszym i za drugim razem. W obu przypadkach włosy skorzystały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde. pierwszy raz o tym słysze, ale ... chyba wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o laminowaniu włosów, więc dla mnie to nieco obcy temat... Ale zważając na to, że jestem otwarta na nowości i zmiany to może kiedyś wypróbuję? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...