26.06.2013

Co modnego w świecie fryzur w sezonie letnim?

Zdecydowanie tego lata stawia się na prostotę, 
lekkość i zwiewność 
oraz łatwość i szybkość wykonania.











W przewadze królują także fryzury krótkie, 
chociaż i długie 
niedbale zaplecione czy upięte
 mają swoje miejsce.














 Nie opuściły nas także misternie plecione warkocze, 
opadające na czoło 
to zdecydowanie hit sezonu.











I na koniec kilka propozycji dla znudzonych ;)





(Źródła: m.in. styl.fm / we-dwoje.pl / zeberka.pl / polki.pl)


I jak wam się podoba?? 
Zdecydujecie się na którąś fryzurę? :)

5 komentarzy:

  1. Mnie kusi taki warkocz jak na 5 zdjęciu od końca. Musze sie nauczyć go robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) dzięki ze oddałaś głos na moje cytrynki w owocowym projekcie, jednak można oddać tylko 2 głosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos krótkie nie bardzo mi się podobają, za to te "wiatrem czesane" są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobają te warkocze, ale niestety nie potrafię sama sobie stworzyć jakiegoś przyzwoitego warkocza :))) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...