03.06.2013

Cztery tygodnie i bikini.

Halo :))

Dzisiaj sportowy post.
Myślę sobie, że do brania kąpieli w jeziorze muszę poczekać jeszcze z 4 tygodnie i dlatego założyłam sobie taki czas na ostateczne ćwiczenia!

 Każde ćwiczenie po 15-21min. i nie zapomnijcie  o rozgrzewce! :))


 Marzy mi się takie leżakowanie..








Wczoraj ułożyłam sobie orientacyjny program żywieniowy na ten tydzień oraz program treningowy.
Mam nadzieję, że uda mi się oba wykonać. Zazwyczaj mam problemy związane z tym pierwszym... :P
 


Mam nadzieję, że pogoda nie pokrzyżuje mi planów :))

Linki do filmików Mel B:
trening pośladków
cardio
ABS
trening nóg
rozgrzewka
rozciąganie


Link do ABS Workout lub level 2 10minutowy.





Dla takiej figury myślę, że warto! :)
Najważniejsze jest aby się nie poddawać i uparcie dążyć do celu, stać na to każdego.
Nawet osoby takie jak ja, które lubią jeść, tym bardziej że im więcej ćwiczymy i mamy więcej tkanki mięśniowej tym więcej możemy zjeść w ciągu dnia bo organizm potrzebuje więcej kalorii.. :))


Czas pomyśleć o jakimś stroju  :))







Miłego dnia! :))

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...