23.06.2013

Denko nr 1



Hejka :D

Dzisiaj stworzyłam mój pierwszy post 'denko'

Dla niewtajemniczonych projekt denko to produkty zużyte, czyli w których widać dno - 'denko'. W takim poście przedstawia się odczucia z używanych produktów i recenzje. 
 
Co nie co uzbierało mi się i zrobiłam parę zdjęć :))


1. Żel pod prysznic Palmolive.
Dużo nie powiem wam o nim. Konsystencja typowa dla żelu, taka w sam raz, koloru białofioletowego.
Zapach jest fajny, ale tylko przez pierwszych kilka myć, bynajmniej dla mnie, z czasem zaczął mnie denerwować i marzyłam o tym aby ten żel się skończył.. ;/ Widocznie mi akurat nie przypasował.
Niektórym się podoba, ogółem mówiąc zapach jest delikatny wg mnie.
Zapach: czarna orchidea. :))
Żel wspomagany jest nawilżającym mleczkiem i ekstraktami z orchidei i aloesu.
Myć myje ładnie. Nie wysusza skóry. Słabo się pieni na skórze jeśli komuś na tym zależy.
Opakowanie poręczne, estetyczne, otwiera się dobrze i wydobywa produkt również dobrze :) 
Nie kupię ponownie, są fajniejsze żele wg mnie.





2. Żel sprawował się świetnie :)
Już kiedyś o nim wam wspominałam. Dodałabym link ale z powodu zmiany adresu bloga i tak by nic to nie dało. Przypomnę, że jest to mój ulubiony żel do demakijażu oczu. Zawsze ładnie oczyszczał rzęsy z tuszu. :))
Kupiłabym ponownie, ale nie mogę go znaleźć. 



3. Kolejny żel tym razem z peeligniem o którym również wspominałam.
Ma drobniutkie ziarenka, dosyć gęstą konsystencję oraz cukierkowy zapach. :))
Peeling jest delikatny.
Po zastosowaniu czuć orzeźwienie i oczyszczenie twarzy. :)) 
Kupiłabym ponownie.






4. Kolejne zdenkowane opakowanie pozostało mi od odżywki matrx.
Tutaj spodobał mi się zapach i wygładzanie.
Włosy po nim był bardzo fajne :))
Duży plus za wydajność.  
Chcę wypróbować inne więc nie kupię ponownie. :)) W innym przypadku bym się skusiła ponownie.











5, Antyperspirant Rexona.
Bardzo mi się spodobał zapach, który jest delikatny. :))
Nie pozostawiał białych śladów, nie obsypywał się.
Ogółem duży plus za spełnianie swojej roli. :))
Być może kupię jeszcze raz.


 6. Suchy szampon ISANA.
Tutaj myślę, że warto przypomnieć, że w odświeżaniu włosów sprawuje się świetnie.
Jest niedrogi jak na taki produkt i wydajny. Już go wcześniej opisywałam, jedyne co mi się nie podoba to chemiczny zapach :( Kupiłam już kolejny mimo to.



7. Na koniec pozostawiłam żel Garniera. 
Oczyszczający i odblokowujący pory jednak u mnie nic szczególnego nie zrobił. 
Konsystencję ma gęstą, zapach średni.
Tutaj jedyny plus za wydajność bo jak na złość nie mogłam go wykończyć..
Opakowanie jest ok. ładne, funkcjonalne z pompką, która umożliwia wydobycie żelu.
Minusem na pewno jest to, że wysusza skórę i to bardzo.
Nie kupie ponownie.


Pozdrawiam :))

Zapraszam do obserwowania, planuję dla obserwatorów zrobić jakieś rozdanie w sierpniu! :))

A wy mieliście któryś z tych produktów??
I jak wam służył? :))

4 komentarze:

  1. Muszę kiedyś zrobić u siebie taki post :D
    Co do Garniera, to nie polecam tych żeli do cery tłustej/mieszanej, bo strasznie wysuszają cerę i nic dobrego nie robią. Ja mam mieszaną cerę i używam żelu Garniera do cery suchej i jest o niebo lepiej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno opublikowałam pierwszy post denkowy :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno kupiłam peeling Synergen, ale nie jestem zadowolona specjalnie. Wygładzać wygładza ale tych drobinek to jak an lekarstwo ma :( I ciągle zapominam o suchym szamponie z Isany eh :) Czy on nie pozostawia nalotu na włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w tym peelingu najbardziej się podoba uczucie świeżości :)) bo rzeczywiście ziarenek jak na lekarstwo.

      A szampon może pozostawiać trochę nalotu jeśli użyjemy go za dużo i nie wytrzemy oraz nie rozczeszemy dobrze. Ja go kupuję bo sprawdzony i wiem że po jednym użyciu się nie skończy. Chociaż ostatnio mnie kuszą te z Batiste.. :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...