20.06.2013

Liebster award poraz kolejny. :)

Halo :)

Dzisiaj posty będą dwa więc wyczekujcie kolejnego o produktach marki Biovax. :)
A teraz Liebster Avard.
To już chyba 4 nominacja z czego odpowiedziałam na jedną.
Nie szczególnie mi idzie w tą zabawę :P

Zostałam nominowana przez krainadefantasia.blogspot.com
Dziękuję bardzo :)


1. Skąd pomysł na nazwę bloga? 
W: Tak jakoś, aby kojarzył się z treścią bloga, jednak od tamtego czasu wiele się zmieniło :)
2. Co daje Ci największą radość z blogowania (komentarze, nawiązywanie znajomości z innymi blogerami itp.)? 
 W: Komentarze, bo wiem wtedy że ktoś interesuje się i czyta to co napisałam,

3. Jakiej rzeczy nie może zabraknąć w Twojej torebce? 
W: Chusteczek.  

4. Starożytni Rzymianie twierdzili, że zbicie lusterka przynosi 7 lat pecha... Wierzysz w to? 
W: Nie, kiedyś mi się zbiło i pecha nie mam :)

5. Poznałaś naukowca, który wybudował machinę czasu... Przenosisz się 10 lat w przeszłość czy w przyszłość? 
W: W przeszłość ale nie aż tak dużo, chciałabym móc przeżyć kilka chwil jeszcze raz z ostatnich 4 lat.
6.  Czy chciałabyś zmienić miejsce swojego zamieszkania (miasto, kraj)? Dlaczego? 
W: Chciałam i zmieniłam. Nie podobało mi się moje otoczenie tzn. ludzie, których spotykać musiałam na co dzień. W najbliższej przyszłości planuję kolejną zmianę, dlatego że lubię zmiany. 

7. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?  
W:Marzą mi się wakacje nad oceanem oraz w Hiszpanii.
8. Jaki jest Twój ulubiony sportowiec? 
W:Nie mam takiego.
9. Wolisz spędzać wolny czas biernie czy aktywnie? 
W:Aktywnie. 

10. Gdybyś mogła wcielić się w postać z jakiegoś filmu, kogo byś wybrała? 
W:Mrocznego rycerza albo kogoś podobnego.

11. Jaki typ muzyki najbardziej wpada Ci w ucho? 
W:Klubowa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...