25.06.2013

Maseczka Efektima - recenzja

Halo!

Dzisiaj recenzja maseczki która ostatnimi czasy mnie niesamowicie zachwyciła..


Na załączonym zdjęciu widzicie co zawiera i jakie efekty powoduje.
Rzeczywiście jest nawilżająca.
Po nałożeniu na twarz trzeba odczekać 20 minut i pozostałość oczyścić kosmetyczną chusteczką.
Ma niesamowity, wg mnie brzoskwiniowy/mango zapach.

Zamiast maseczki zrobiłam z niej krem-balsam do wszystkiego.
Skóra po zastosowaniu jej cudownie pachnie i jest nawilżona.


Również zauważyłam poprawę elastyczności i wyczułam miękkość.

Zdecydowanie polecam. :))
Nie ma co się tu dużo rozpisywać.
Mam nadzieję, że na zdjęciu każdy kogo to interesuje widzi skład maseczki. 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Po żadnej maseczce nie miałam uczucia pachnącej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie jak się teraz zastanawiam to też nie miałam po żadnej :)

      Usuń
  2. Nigdy jej nie stosowałam, ale sam zapach mnie zachęca - kocham egzotyczne owoce, mango ananas to dla mnie istny raj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na nią w Rossmanie ale akurat tej nie mieli :(

      Usuń
  3. Uzywalam tej maseczki! To najlepsza maseczka nawilzajaca, mam bardzo sucha skore i baaardzo pomaga. Jest bardzo tania jak na taka jakosc i ma fajny, naturalny sklad, wiec polecam ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...