21.06.2013

Mój paznokciowy team + efekty stosowania suplementów.

Cześć :)

Dzisiaj coś dla odmiany. :)
Dawno nie było malowania paznokci z racji tego, że czekałam aż się trochę odrodzą. :))
Jak już wam kiedyś wspominałam stosuję kurację w postaci tabletek Dromin i Skrzypowity.



Niedawno zauważyłam pierwsze efekty, to będą jakieś dwa miesiące odkąd zażywam tabletki.
Na początku była Belissa i po wykończeniu jej zaczęłam kontynuację również skrzypem.
Skład obu suplementów możecie zobaczyć na zdjęciach tutaj.

Paznokcie są twardsze i coraz mniej się rozdwajają, co było głównym celem! ^^
Dodatkowo zauważyłam ich szybszy wzrost oraz pojawienie się babyhair i szybszy porost włosów :))


A teraz mój kolorowy team na paznokciach :))








I jak wam się podoba takie zestawienie? :))
Który kolory wy byście wybrali?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...