19.06.2013

Produkty 'Biovax' - recenzje cz.1

Halo! :)

W końcu długo wyczekiwana recenzja produktów z wspomnianej wcześniej współpracy.
Od czasu gdy zaczęłam nieustannie stosować produkty do włosów przetłuszczających się Biovax minęło już 26 dni więc mogę wam coś o nich opowiedzieć.

Dzisiaj połączenie szamponu i maski, które wg mnie spisuje się najlepiej. :))
Dlaczego, odpowiem wam na końcu :)


Informacje zawarte w cudzysłowie pochodzą ze strony biovax.pl ponieważ stwierdziłam, że nie ma sensu przepisywać tego z opakowania, a są to dosyć istotne informacje od producenta.


''Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA!
- nie zawiera substancji drażniących:

  • bez PARABENÓW,
  • bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
  • bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
  • bez GLICOLU PROPYLENOWEGO
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i wysuszania się skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została o naturalne i bezpieczne substancje aktywne.''

Szampon posiada gwarancję profesjonalnej pielęgnacji:
'Wysoka jakość działania szamponu jest potwierdzona prze i z Mistrza Świata Fryzjerstwa Artystycznego.'

' 'Biovax to gwarancja zdrowych włosów!
Dzięki zawartości substancji ochronnych i aktywnych oraz naturalnych ekstraktów:
* Kompozycja biosiarki , ekstraktu z Pokrzywy i Octu Ziołowego (stanowiącego połączenie Lawendy, Rozmarynu, Szałwii i Tymianku w Occie jabłkowym) skutecznie reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza wydzielanie sebum, dzięki czemu ogranicza przetłuszczanie się włosów. Posiada właściwości antybakteryjne, przywraca biologiczną równowagę skóry głowy.
* Łagodne emolienty zabezpieczają przed utratą wilgoci, utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy.
* Ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.''


SKŁAD: AQUA, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, COCAMIDE DEA, URTICA DIOICA EXTRACT, GLYCERIN, POLYQUATERNIUM-22, POLYSORBATE 80 (AND) SULFUR, ACETUM, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA FLOWER EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT, SALVIA OFFICINALIS LEAF EXTRACT, THYMUS VULGARIS FLOWER/LEAF EXTRACT, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, ALLANTOIN, POLYQUATERNIUM-4/HYDROXYPROPYL STARCH COPOLYMER, DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (AND) COCO-GLUCOSIDE, TRIMETHYLSILYLAMODIMETHICONE (AND) C11-15 PARETH-5 (AND) C11-15 PARETH-9, PARFUM, TETRASODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, METHYLISOTHIAZOLINONE, LINALOOL, POTASSIUM SORBATE.


 Produkt na biovax.pl -  Biovax
Zauważyłam małą rozbieżność pomiędzy tym co jest napisane na produkcie a co widnieje na stronie.

Moja opinia:
- szampon ma gęstą konsystencję, 
- ma ładny i wg mnie egzotyczny zapach lub lekko gruszkowy, 
- ma kremowy kolor,
- opakowanie jest zgrabne, estetyczne, o pojemności 200ml,
- zazwyczaj myję włosy co dwa dni, drugiego dnia jednak bywały w różnym stanie, po stosowaniu szamponu i maski widziałam różnicę i pozwala mi to cieszyć się odrobinę dłużej nie przetłuszczonymi włosami, każdy czas który umożliwi mi późniejsze mycie głowy jest dla mnie ważny więc jestem zadowolona,
- szampon rozcieńczam jak zawsze wodą i nie zauważyłam żadnych podrażnień,
- włosy są po nim ładnie oczyszczone a także bardzo puszyste, polecam jak każdym szamponem myć głowę dwukrotnie,
- włosy są po nim lekkie i sypkie, jednak czasami mogą być również lekko poplątane.




Maska do włosów Biovax:

'' Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim przetłuszczającym się włosom jak najlepszej kondycji.
Nowa maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie.''

''Biovax to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW:

Dzięki zawartości naturalnych olejów i ekstraktów:
  • Kompozycja Biosiarki oraz ekstraktu z Pokrzywy skutecznie reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza wydzielanie sebum, dzięki czemu nie dopuszcza do przetłuszczania się włosów, doskonale oczyszcza włosy, sprawiając, że na długo pozostaną świeże i puszyste.
  • Ekstrakt z Miodu ma doskonałe działanie przeciwzapalne oraz oczyszczające. Wpływa łagodząco na skórę głowy.
  • 100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.''

''Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA
- nie zawiera substancji drażniących:

  • bez PARABENÓW,
  • bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
  • bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
  • bez GLICOLU PROPYLENOWEGO.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została o naturalne i bezpieczne substancje aktywne.''

''Biovax to gwarancja PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI

Wysoka jakość i skuteczność działania maseczki jest potwierdzona przez Mistrza Europy Fryzjerstwa Artystycznego.''
 
''Do maseczki BIOVAX dołączone zostały 2 prezenty gwarantujące jeszcze większą skuteczność oraz wygodę stosowania:
  • NOWOŚĆ! Biovax A+E Serum wzmacniające
  • TERMOCAP - czepek wspomagający regenerację włosów.
Biovax A+E Serum wzmacniające to prawdziwy zastrzyk witaminowy dla Twoich włosów. Receptura preparatu stworzona została na bazie witamin A i E, będących źródłem młodości i witalności. Serum A+E odżywia i regeneruje włosy, nadaje im piękny połysk i gładkość. Zmniejsza łamliwość włosów oraz hamuje rozdwajanie się końcówek. Wzmacnia naturalną barierę ochronną włosa.
W celu zagwarantowania Twoim przetłuszczającym się włosom kompleksowej pielęgnacji polecamy stosowanie całej gamy produktów z serii Biovax.''

'' BIOVAX ORYGINALNY, BEZPIECZNY BEZ PARABENÓW, SLS, SLES I GLIKOLU! PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM! ''

''Opakowanie zawiera:
  • Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się - słoik 250 ml,
  • Biovax A+E Serum wzmacniające - saszetka 1,5 ml,
  • Termocap - 1 sztuka.''
'' SKŁAD: AQUA, CETYL ALCOHOL, GLYCERIN, URTICA DIOICA EXTRACT, CETEARYL ALCOHOL (AND) CETEARETH - 20, CETRIMONIUM CHLORIDE, DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL, ACETYLATED LANOLIN, POLYSORBATE 80 (AND) SULFUR, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, SALICYLIC ACID, PARFUM, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, TRIETHANOLAMINE, POTASSIUM SORBATE ''


Moja opinia:

- maska ładnie pachnie, uważam że nawet identycznie jak szampon, zapach mi się podoba w szczególności gdy czuję go po umyciu głowy,
- maseczka ma gęstą konsystencję, jak dla mnie akurat, łatwo się ją rozprowadza,
- ma jasny kremowy kolor, przypomina mi trochę jakieś starte jabłka ^^,
- wg mnie wydajna, miałam włosy długości ok 45cm i przy stosowaniu przeważnie co drug dzień zostało mi jej jeszcze pół opakowania, nie żałowałam sobie na włosy i głowę i pokrywałam całe,
- po zastosowaniu włosy są miękkie, ślniące i sypkie,
- ładnie się spłukuje,
- nadaje się do włosów przetłuszcających,
- nie wywołała u mnie żadnej alergii, ani podrażnień,
- produkt jak najbardziej mi się podoba i myślę, że kupię ją jeszcze po zakończeniu opakowania.



Dodatkowo dołączony czepek użyłam dwa razy, zazwyczaj nie chce mi się w to bawić.
Uważam jednak, że dla zwiększenia efektów jest to dobry pomysł.
Termocap można umyć i używać wielokrotnie.
Po nałożeniu maseczki nakłada się termocap i owija ręcznikiem, a następnie pozostawia na 20 minut po czym spłukuje.



Ponad to do produktu dołączono próbkę serum i to uważam za najgorszy pomysł, ponieważ jak chciałam odrobinę wydobyć to wylało mi się całe :((
Serum samo w sobie jest dobre zatem zachęcam do kupna w normalnym opakowaniu.
Próbka jeśli cała nie uleci jest wydajna.



A teraz o tym dlaczego szampon i maska to dobre połączenie.
Razem przeciwdziałają przetłuszczaniu się włosów i rzeczywiście zauważyłam różnicę, może nie mogę myć włosów co trzy dni i nadal robię to co dwa, ale chociaż drugiego dnia jestem zadowolona, tym bardziej że na zewnątrz mamy upały..
Każda chwila jest bardzo cenna.
Ponad to aby cieszyć się ładnymi efektami nie polecam używać produktów zawierających silikony jak np. ekspresowe odżywki czy jedwabie.
Jednak ja wcierając jedwab tylko w końcówki włosów nie zauważyłam ich szybszego przetłuszczania się, a włosy były gładkie, nawilżone i nie puszyły się.



W następnym poście opiszę działanie odżywki  Biovax oraz serum A+E Biovax.




6 komentarzy:

  1. Biovax to klasa sama w sobie :) chociaz akurat te dwa produkty nie są do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam w saszetce i przyznam, że szału nie zrobiła.
    Nie przedłużyła również świeżości włosów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam na razie jednej maski Biovax, ale w kolejce czekają dwie następne :)
    Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, bo maska pomogła mi uporać się z suchą i podrażnioną skórą głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biovax ma tak bogatą ofertę, że każda włosomaniaczka znajdzie moim zdaniem produkt dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja mam z Biovax'a maskę z olejami fajnie się sprawdza ale jak dla mnie serum też z olejami to pomyłka przynajmniej dla moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...