02.06.2013

Suplementy + denko belissy i Onozis

Halo !
Zbieram właśnie siły i przebudzam się po zjedzeniu sycącego obiadu (nie myślcie sobie, wstałam  7.00!).


Nie zapomniałam również o szklance wody :)

Najpierw chcę omówić wam już dawno zakończoną kurację z Onozis:


 Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci, kobiet w ciąży i karmiących piersią.



Zażywa się 1 tabletkę dziennie. W przypadku pogorszenia kondycji skóry i włosów lub paznokci można zwiększyć dawkę do 4. Ja osobiście brałam po 2/dzień. Efekty są zauważalne bardzo szybko, bo już po tygodniu. Potrzebowałam tego ze względu na paznokcie i zauważyłam, że stały się twardsze i mocniejsze. 
Bardzo mi się to spodobało, jednak po tym czasie nie stosowałam regularnie i zatem nie mogę wam tu za dużo powiedzieć żeby to była jakaś rewelacja.
Jedynie z opinii znajomych wiem, że był dość dobre, były bo prawdopodobnie suplement ten jest wycofany i ewentualne ostatnie opakowania możecie jeszcze gdzieś spotkać.
Ilość zużytych opakowań: jedno.

Co zawiera produkt:
L-metioninę, L-cysteinę, Kwas pantotenowy, Żelazo, Cynk. 
Tabletki są małe, okrągłe i różowe, do połykania. Nie odczułam przez tą chwilę jakiegoś specjalnego smaku i zapachu. :))


Wracając do mojego przebudzenia czas na Plusssz.
Wybieram zawsze ten na pamięć i koncentrację.
Zawiera: (zaczynając od największych ilości)
winian L-karnityny, kofeinę, wit.C, magnez, niacynę, wit.E, kwas pantotenowy, wit.B6, wit. B2, wit. B1, kwas foliowy, biotynę, wit.B12.



Dla mnie to rewelacja, tym którzy właśnie są przed sesją polecam jak najbardziej. 
Na szczęście nie kupiłam nigdy Sesji (która nie działa), bo trafiłam na ten specyfik. 
Można brać 2 tabletki/dzień. Mi przeważnie zdarza się zażywać tylko jedną, zawsze to tabletka i specjalnie nie jestem ich zwolenniczką. Nie robię tego też codziennie, a raczej sporadycznie w kryzysowych sytuacjach jak np. nauka. Pewnie też czasami tak macie, że mało spaliście i potrzebujecie się czymś podładować.
Te tabletki pomagają mi też w koncentracji. :))
Ilość zużytych opakowań: trudno zliczyć ale sporo :P


Teraz  denko Belissy:






Skład:

Belissę wybrałam ze względu na dużą zawartość skrzypu, byłam ciekawa czy wpłynie on jakoś na moje paznokcie. Jak część z was mi pisała w komentarzach tutaj  po jednym opakowaniu efektów nie będzie. Rzeczywiście nie zauważyłam niczego specjalnego poza szybszym wzrostem paznokci i włosów. A jak się paznokcie rozdwajały tak dalej jest.
Następnego opakowania nie zakupię gdyż zamierzam kontynuować kurację ze skrzypem Skrzypovitą.

Ilość zużytych opakowań: jedno.
Belissy zażywa się 1tabletkę/dzień. Nie należy stosować łącznie z innymi preparatami wit. A oraz w okresie ciąży i karmienia piersią. Produkt zawiera mleko i produkty pochodne łącznie z laktozą.


Skrzypovita:




1tabletka/dzień.
Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego.
Recenzja pojawi się po zakończeniu kuracji. :))

Dromin intenso:
Dodatkowo będę stosowała wzmożoną suplementację bogatą w drożdże, którą mi polecono 'Dromin intenso'. Znajoma po 3 opakowaniach uzyskała ładną cerę. Zmniejszył się trądzik co mnie bardzo zachęciło.
 




Dromin polecany jest w przypadku problemów ze skórą łojotokową, cerą mieszaną, osłabieniem włosów i paznokci, pogorszeniem stanu skóry. Jako suplementacja podtrzymująca 1/dzień, jako intensywna 2tabletki/dzień. 
O ewentualnych efektach napiszę wam po zakończeniu opakowania. :))

Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego.




Jak zdążyliście na pewno zauważyć cudów nie ma :).
Aby uzyskać efekty z jakimkolwiek preparatem (suplementem), który zakupicie po pierwsze musi być on dobry, wpływać na wasze zdrowie i samopoczucie korzystnie oraz zużyć go musicie 2-3 opakowania.
Jeśli zużyjecie jedno i na tym poprzestaniecie to cała kuracja legnie w gruzach i właściwie niepotrzebnie wydawaliście pieniądze. Często słyszę, że dziewczyny próbują różnych specyfików, ale po jednym opakowaniu nie widząc efektów dają sobie spokój i w tym momencie popełniają błąd.
Zażywanie suplementów należy przerwać gdy czujecie się po nich źle (bóle głowy, brzucha itp.) Nie zachęcam tutaj nikogo do brania różnego rodzaju tabletek, decyzja należy do was najlepiej jest ich unikać. Ja niestety muszę próbować czego się da..




Oczywiście są to tylko suplementy i nie należy zapominać o odpowiednim odżywianiu się bogatym w owoce i warzywa ! Jest to warunek konieczny dla zdrowia!




Miłego popołudnia Kochani! :))

1 komentarz:

  1. Zastanawiałam się też nad różowym lakierem.
    Naczynia myłam normalnie, może tak wpłynęła na niego położona wcześniej baza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...