13.06.2013

Współpraca z Ambasadą piękna

Halo!

Dzisiaj krótko (niestety po raz kolejny), przedstawiam wam produkty które otrzymałam od Ambasady piękna w ramach współpracy.
Z zaskoczenia rano zadzwonił do mnie kurier i przyniósł paczkę. Z zaskoczenia bo współpracę nawiązywałam jakiś miesiąc temu i sądziłam, że o mnie zapomnieli lub paczka gdzieś zaginęła.



 olejek arganowy


 odżywka z naturalnym jedwabiem bez spłukiwania


Za przesyłkę dziękuję.
Recenzja będzie trochę opóźniona bo mam duużoo zaległości blogowych...

Jak zauważyliście poznikały niektóre strony, a w zamian za to w prawym pasku pojawiły się linki do poszczególnych postów, aby ułatwić wam wyszukiwanie oraz strona ze sprzedażą niepotrzebnych mi rzeczy.

Niedługo dodam też stronę z zapowiedziami kolejnych postów, by trochę zorganizować moją pracę :)

Podrawiam
Trzymajcie się..!
a tymczasem wracam do pracy ;)



18 komentarzy:

  1. ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam olejku arganowego, ale niestety moje włosy się z nim nie polubiły. Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moim włosom dogodzę ^^

      Usuń
  3. super ciekawa jestem tego olejku arganowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę poużywam to podzielę się opinią :D

      Usuń
  4. Ja również dostałam od nich olejek arganowy oraz szampon.. Tylko, że inny ;) Miłego testowania :D

    Serdecznie zapraszam Ciebie do mnie na konkurs, gdzie można wygrać zestaw do pielęgnacji włosów z Olivaloe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że takie małe te zestawienia.. O.o
      ale popróbować zawsze warto, nawet jedną rzecz :))

      Usuń
    2. Ale to jeden komplet. Maska i szampon. Więc wygrać może jedna osoba :P Ale kosmetyki są bardzo dobre, więc warto :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa recenzji tych produktów, miłego testowania :)
    Jak udało Ci się nawiązać tę współpracę, co konkretnie zrobiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam olejek i lakier do włosów ;) wychodzi na to ze i ja nawiazalam współpracę o której totalnie zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zapominam o moich, ale muszę na razie trochę popróbować, żeby nie oceniać pochopnie :)

      Usuń
  7. Oststnio sporo czytałam o olejku arganowym. Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała współpraca..gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...