01.07.2013

Ćwiczeniami w tyłek!

Halo!

Ostatnio nie mam kiedy tutaj zaglądać.
Pogoda nie dopisuje, ale za to mam dla was coś przyjemnego bez wychodzenia z domu! :D

Mój ulubiony zestaw ćwiczeń na uda i  pośladki:
Oczywiście 10 minutowy trening z Mel B.

Jeśli ktoś nie ma możliwości oglądania filmiku mam obrazkową prezentację :))
Ćwiczenia są równie dobre jeśli ktoś marzy o podniesieniu i jędrności swojej pupy.
Pamiętajcie, ze ważna jest regularność.
Moja propozycja dla was to 5 razy w tygodniu po 15 minut. Rozłóżcie ćwiczenia jak chcecie, te które wam się bardziej spodobają możecie robić dłużej.
Duża dowolność i mnóstwo radości. :))

Poniżej jest zestaw jaki sobie dzisiaj sprezentuję i dodatkowo mam zamiar pobiegać jak mi pogoda pozwoli. :))
 


 Dla bardziej wymagających niedługo kolejna porcja dobrej energii!!

A teraz przedstawiam wam już dawno zakupiony masażer:



 

Do złuszczania, ścierania (czy jak sobie to nazwiecie :P) naskórka np. z ud nadaje się idealnie.
Polecam pod prysznicem lub w kąpieli wtedy włosie jest zmiękczone i mniej trze.
Białe wypustki zrobione są z jakiegoś tworzywa i dodatkowo umilają masaż.
Idealnie nadaje się do walki z cellulitem. Poprawia krążenie.
Kupiony w Rossmanie, ok. 10zł .


Każdy znajdzie to 15 minut dziennie, wystarczy tylko chcieć.!
 

 

Trzymajcie się ciepło ;)


 

2 komentarze:

  1. Mam ogromną ochotę na ten masażer. Pamiętam o nim zawsze, gdy wchodzę do Rossmanna, niestety nie ma go. Mam nadzieję, że tylko chwilowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może w asortymencie tego akurat sklepu nie ma go, czasami tak jest. Trzeba by zobaczyć w innym :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...