25.07.2013

Denko nr 2

Halo :))




Dzisiaj kolejne denko :)
Nazbierało mi się co prawda nie dużo jednak nie lubię gromadzić zbędnych rzeczy, dlatego zazwyczaj moje denka będą małe :))



 Puma jam woman


Wspominałam już wam o niej kiedyś tutaj.
Dzisiaj dodam do tego, że oprócz uwielbienia tej wody toaletowej, na razie postanawiam poszukać czegoś innego. 
Na pewno do niej jeszcze nie raz powrócę. :))

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, czarna porzeczka, ananas, limonka
nuta serca: jaśmin, róża, frezja, kwiat brzoskwini
nuta bazy: jałowiec


Cena nie jest wygórowana, a zapach dosyć trwały.
Nie ma tutaj czego wielkiego oczekiwać bo to nie perfum i nie produkt z najwyższej półki.
Mnie jednak urzekł jej zapach i myślę, że warto od czasu do czasu sobie sprawić taki prezent. :)
Zapach jest owocowo-kwiatowy.



szampon Biovax do włosów przetłuszczających się

Recenzję tego produktu pisałam tutaj.
Dla przypomnienia :

Moja opinia:
- szampon ma gęstą konsystencję, 
- ma ładny i wg mnie egzotyczny zapach lub lekko gruszkowy, 
- ma kremowy kolor,
- opakowanie jest zgrabne, estetyczne, o pojemności 200ml,
- zazwyczaj myję włosy co dwa dni, drugiego dnia jednak bywały w różnym stanie, po stosowaniu szamponu i maski widziałam różnicę i pozwala mi to cieszyć się odrobinę dłużej nie przetłuszczonymi włosami, każdy czas który umożliwi mi późniejsze mycie głowy jest dla mnie ważny więc jestem zadowolona,
- szampon rozcieńczam jak zawsze wodą i nie zauważyłam żadnych podrażnień,
- włosy są po nim ładnie oczyszczone a także bardzo puszyste, polecam jak każdym szamponem myć głowę dwukrotnie,
- włosy są po nim lekkie i sypkie, jednak czasami mogą być również lekko poplątane.

Z chęcią kupię ponownie bo patrząc na całokształt byłam bardzo zadowolona z tego szamponu. 

 kremowy żel pod prysznic Fa & antyperspirant Fa Natural & Power White Grape


Zacznę od żelu. Zakupiłam go ponieważ ma całkiem przyjemny zapach.
Po zużyciu całego opakowania nadal mi się nie znudził i mycie nim było przyjemne.
 Konsystencję ma kremową a po kąpieli skóra jest przyjemnie miękka.
Pachnie świeżo, orzeźwiająco i owocowo.
Odczuwalny efekt lekkiego nawilżenia.
Za 250 ml zapłaciłam 5zł, była akurat na niego promocja i jak najbardziej warto kupić go w normalnej cenie. Strzał w dziesiątkę!
Opakowanie ładnie się otwiera i zamyka, jest zgrabne, kolorystyka bardzo przyjazna dla oka.
Wg mnie żel jest świetny! Kupię ponownie. 

 Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Simmondsia Chinensis Seed Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Milk Protein, Parfum, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Laureth-2, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, BHT, Citric Acid, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Geraniol, Citronellol, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate


 ''Pielęgnując formuła
 z mleczkiem Jojoba nawilża skórę, 
a delikatny zapach białych winogron 
odświeża ciało i umysł.''





Antyperspirant dla mnie również strzał w dziesiątkę! :)
Wcześniej lubiłam Rexonę, ale do czasu jak zaczęła pozostawiać białe ślady, wręcz po użyciu obsypywała się ze skóry...  Co się zmieniło to to że Rexona również zaczęła podrażniać moją skórę i zaczęłam się drapać jak nawiedzona.
Szukałam czegoś lepszego i znalazłam.

 ''Odkryj połączenie niezawodnej ochrony 
ze świeżym zapachem natury . 
Formuła z ekstraktem z bambusa 
zapewnia 48 godzinną skuteczność. ''


Skład:
Butane, Propane, Ethylhexyl Palmitate, Isobutane, Aluminium Chlorohydrate, Parfum, Bambusa Vulgaris Extract, Triethyl Citrate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Isopropyl Myristate, Citronellol, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Alcohol.

Nie było zbyt wielu recenzji o nim, a właściwie znalazłam jedną krótką i mam nadzieję, że moja wam pomoże. :)

Zapach jest przyjemny, świeży, w sam raz na lato. Nie duszący.
Dobrze się z nim czuję, chociaż nie jest to mój ulubiony typ.
Ochrona jak najbardziej mnie zadowala, jednak nie powiedziałabym, że jest 48-godzinna. :) Na cały dzień w zupełności starcza użycie rano. dla odświeżenia zapachu stosuję również w ciągu dnia.
Co najważniejsze nie podrażnia skóry.
0 % alkoholu. Jestem mile zaskoczona. 
Długo wybierałam spośród zapachów Fa, których na półce było do wyboru do koloru.
Również duży plus za brak plam, jakichkolwiek śladów.
Świeżo po psiknięciu widać, przezroczystą lekko połyskliwą ochronkę, później ona znika. 
Kilkukrotnie psikając nie zauważyłam żadnego obsypania się, żadnego proszku ani plam. Rozpyla się go krótkimi seriami. 
Kupię ponownie.
Mam jednak najpierw zamiar wypróbować inne zapachy Fa :)



Dzisiejsze denko jak najbardziej pozytywne i produkty z którymi spotkam się jeszcze nie raz, mogę wam polecić. :)


Macie coś do dodania? Zostawcie komentarz! 
Niech inni również skorzystają na waszej opinii, być może różni się ona od mojej. :))

 
 

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze antyperspirantów z Fa ale chyba muszę ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest całkiem niezły, szkoda tylko że niespecjalnie trafił w mój gust zapachowy, jednak nie drażnił mnie i to mnie cieszy :D

      Usuń
  2. Nie miałam tego żalu z Fa jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego kosmetyku z Twojego denka jeszcze nie miałam :) Znaczy konkretnie tych zapachów, bo z Fa już używałam antypespirantu :)


    Zapraszam do siebie :)
    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...