31.07.2013

Kosmetyczne nowości + pamiątki z wakacji :)

Halo!

Dzisiaj powrócę na chwilę do wakacyjnych wspomnień..
Stwierdziłam, że w tym roku nie dam się złapać na chińszczyznę z nad morza i pamiątkę postanowiła sobie zrobić sama.. Z nad morza wzięłam tylko odrobinę piasku oraz kamienie..
Przy okazji miałam świetny spacer i dobrze zagospodarowany czas.
Udało mi się stworzyć takie oto cudo:




Jak wam się podoba?? :))


Oprócz tego coś na wieczór podczas gdy będą paliły się powyższe świeczki.. :)



I na koniec co nieco o moich nowościach zakupowych!

*odżywka keratynowa 'rybki', 
*tabletki Nursea - próbka, 
*maseczki Efektima nawilżająca i liftingująca,



*płyn do demakijażu, zdecydowane mój ulubieniec ostatnio (3,99zł Rossman),
*żel Fa mleko i miód, ostatnio polubiłam firmę Fa stąd taki zakup (4,49zł Rossman),
*żel Luksja pomarańcza i mandarynka (4,49zł Rossman), uwielbiam apetyczne zapachy,
*ISANA żel do golenia (6,99ł Rossman) postanowiłam wypróbować czegoś nowego, aktualnie była promocja na ten brzoskwiniowy żel i się na niego skusiłam :))

No i do tego wszystkiego przybyła mi kolejna para butów :D
chyba to wszystko tak myślę :)

Pozdrawiam!
I jednocześnie witam moich nowych obserwatorów! :)):*



 

6 komentarzy:

  1. Też nie daję się już nabrać na chińskie badziewie ;P

    Pozdrawiam i zapraszam na: http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie drogiee... ;/ ile można kupować pamiątek z nad morza itp. i czytać na metce Made in China.. O.o

      Usuń
  2. Płyn do demakijażu jak dla mnie bije micela ziaji oraz os osławiony z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po wypróbowaniu kupiłam następne opakowanie, tak mi przypasował :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...