27.07.2013

Nivea odżywka nawilżająca.

Halo!
;)


Odżywkę hydro care Nivea kupiłam przypadkiem. 
Czas podzielić się wrażeniami.
''Pielęgnuje, intensywnie nawilża i ułatwia rozczesywanie.''
Zawiera ekstrakt z lilii wodnej i aloes oraz płynną keratynę.
Przeznaczona do włosów suchych lub normalnych.
Ja włosy mam mieszanie, ale odżywkę wybrałam bo brakuje im nawilżenia i często są zbyt suche.

PLUSY:
+ włosy są ładnie nabłyszczone,
+ delikatnie nawilża, na prawdę delikatnie, spodziewałam się czegoś innego,
+ nie obciąża,
+ przyjazna konsystencja, biała, dosyć gęsta, 
+ ładne i wygodne opakowanie, łatwe nakładanie na włosy, łatwo wydobywa się z opakowania,
+ odżywia włosy,
+ przyjemny zapach, jak w większości odżywek Nivea ,
+ łatwiejsze rozczesywanie włosów, nie plączą się,
+ włosy są miękkie i puszyste,
+  dobrze się spłukuje.

MINUSY:
- nie spełnia głównej roli, nie nawilża tak jak tego oczekiwałam, z drugiej strony bałam się nadmiernego obciążenia. Odżywka pozostawia włosy gładkie i miłe w dotyku co dzieje się za sprawą silikonów, które oblepiają je na całej długości..
Raczej nie kupię jej ponownie, nie zachwyciła mnie jakoś szczególnie.
Włosy są nadal po niej trochę suche.. 

 Skład:

Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Keratin, Nymphaea Odorata Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glyceryl Glucoside, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Sodium Chloride, C12-15 Pareth-3, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Citronellol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Parfum


22 komentarze:

  1. Ta odżywka nie kusiła mnie kompletnie.
    Z tej serii pozostanę wierna chyba tylko Long Repair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić Long Repair, ale stwierdziłam, że najpierw wypróbuję tą.
      To chyba nie był najlepszy wybór. Raczej neutralna dla moich włosów.

      Usuń
  2. Jakoś nigdy nie przepadałam za kosmetykami do włosów tej firmy, większość z nich okazała się bublami :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię odżywki Nivea.Tej nie miałam ale może kiedyś spróbuje.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja nie sprawdziłam wszystkich, ale ta mnie nie porwała ;O

      Usuń
  5. A ja w kółko używam odżywki z Pantene czas chyba ją zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Pantene też szału nie robią tak samo jak ta Nivea.. :(

      Usuń
  6. Nie przepadam za nivea w formie do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie za większością produktów Nivea nie przepadam ;/

      Usuń
  7. Nie lubię tej firmy, nie rozumiem fascynacji nią. Dla mnie totalna porażka.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej się nie zrażam tak od razu ale ta odżywka mnie nie porwała.. O.o

      Usuń
  8. Ja osobiście nie używam takich małych odżywek :P Od razu w Hebe zakupuje sobie litrowe, takie jak mają u fryzjera. Wychodzi duuużo taniej i bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że taniej, ale ja lubię zmiany odżywek i zatem jak mam mniejsze opakowanie to mam więcej okazji :)

      Usuń
  9. Długość nie jest zachwycająca :) Sięgają do zapięcia od stanika :) Tej odżywki jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jakos nie bylam do tej odzywki nigdy przekonana. niby calkiem dobra ale cos mi w niej nie pasowalo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w sumie lubię odżywki Nivea, zużyłam chyba ze 3 Long Repair i ta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też się skuszę na tą long, tyle osób zachwala..

      Usuń
  12. Ja uwielbiam wersję Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, jak tu ładnie ! nie byłam tutaj wcześniej... no cóż czas to zmienić i zaobserwować :D No , widziałam ostatnio tę odżywkę w Biedronce, ale także naczytałam się wiele niepochlebnych opinii i mierzę jedynie, by zakupić słynną long repair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ta odżywka szału nie zrobiła bynajmniej u mnie, a long repair używałam kiedyż ale wtedy nie przykułam specjalnej uwagi do niej. :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...