12.07.2013

Peeling enzymatyczny + recenzja peelingu Perfecta

Cześć! :))

Dzisiaj dla was co nieco o peelingu enzymatycznym.
Jest on możliwy do wykonania na każdym rodzaju skóry, a w szczególności przeznaczony do cery suchej, wrażliwej i naczynkowej.

Zalety:
* złuszcza martwe komórki bardzo delikatnie,
* nie podrażnia suchej skóry i wrażliwej,
* zawarte w peelingu enzymy rozpuszczają naskórek,
* nakłada się go np. na noc jak zwykły krem, a rano zmywa zwyczajnie wodą,
* jest łatwy do zmycia,
* uzyskujemy czystą i gładką cerę bez zbędnego szorowania i pocierania twarzy.

Wady:
* do cery tłustej, ze skłonnością do zaskórników może okazać się za słaby.

Postanowiłam przekonać się na własnej skórze jak działa i zakupiłam ten oto:




Wygładzający, oczyszczający peeling enzymatyczny Perfecta
przeznaczony do cery wrażliwej i naczynkowej,
 zawierający minerały morskie i enzym papai.


Czym jest peeling enzymatyczny i jak działa, dokładniej możecie przeczytać tutaj.


 Skład: Aqua, Hydrogenated Poly-1-Decene, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Glycerin, Sodium Chloride, Papain, Sodium Carbomer, Dimethicone, Xantan Gum, Aloe Barbadensis, Carthamus Tinctorius, Prunus Amygdalus Dulcis, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Sea Salt, Allantoin, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol


Moja opinia:

Produkt zdecydowanie nie jest przeznaczony do mojej cery i też sobie z nią nie radzi.
Delikatny dla skóry, po pierwszym użyciu zauważyłam gdzieniegdzie złuszczoną skórę, a po następnych nic. Nie zauważyłam specjalnego 'ścierania' naskórka.
Jest dla mnie zbyt delikatny.
Jakoś specjalnego zapachu nie ma, konsystencja rzadkiego kremu.
Skład również mnie nie zadowala, silikon na noc i konserwanty zdecydowanie nie powinny w nim widnieć..
Jedyne za co mogę dać plusik to wydajność, bo starcza na naprawdę długi czas.
Po nałożeniu na twarz czuję się trochę źle bo skóra jest jakby tłusta.. mam wrażenie, że szkodzi jeszcze bardziej mojej cerze.
Nie kupię ponownie.


Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...