23.07.2013

Tydzień w zdjeciach!

Halo!

Długo mnie tu nie było, ale za chwilę się wyjaśni dlaczego. 
Zapraszam do oglądania zdjęć z minionego tygodnia i nie tylko ;)






 morze..

...w torebeczkę zabrałam wszystko co było mi niezbędne na spacer..

 ..wypożyczalnia..

Jak wszędzie, nie brakowało stoisk z bransoletkami.. :)


A gdy zgłodniałam wybrałam się np. tutaj:


...poznajecie??? :)

<3


'oceanarium'




Idąc dalej...


 ....trafiłam na...





Nie obyło się również bez zakupów, niestety część rzeczy mi się skończyła przed wyjazdem..

 odżywka do włosów Nivea hydro care

 żel pod prysznic Lirene, kusząca gruszka jest na prawdę kusząca ^^



No i na koniec to co robię w wolnym czasie:





A jak tam wasz miniony tydzień??
Podzielcie się zostawiając w komentarzu link, a na pewno zajrzę co tam u was ;)
I na koniec mam pytanie, jak wam się podobają takie posty? :)

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam morze :)
    Mój miniony tydzień był świetny ze względu na spotkanie bloggerek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie takie wpisy :) U mnie tydzień pod znakiem upałów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu lato jest więc i upały muszą być :))

      Usuń
  3. Studiujesz mechanikę czy coś podobnego? Wnioskuję to po przedostatnim zdjęciu ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafiłaś :))
      Mam studia inżynierskie i z tego co słyszę od innych to wszyscy z inż. mają rysunek, nawet jeśli kierunek jest nie powiązany z mechaniką :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...