14.07.2013

Włosy jak z dziecięcych lat, czyli jak działa odżywka Ultra Doux 'Garnier'

Halo!

Ostatnio w mojej włosowej pielęgnacji na szczególne miejsce zasłużyła odżywka pielęgnacyjna Garnier Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite, która jak większość już wie, służy włosom suchym i zniszczonym. O tym jak wspaniały jest ten produkt postanowiłam przekonać się sama i wyraźną różnicę w stanie moich włosów zauważyłam już po dwóch tygodniach.




Początek przygody z nią szczerze mówiąc mnie nie zachęcił. Po użyciu twierdziłam nawet, że wyrzuciłam pieniądze w błoto i nie jest ona tak super produktem jak większość konsumentek zachwala.
Co się okazała, opinię jej wystawiłam zbyt pochopnie.
Od tamtego czasu używałam sporadycznie w celu odżywienia włosów.
Obecnie stan moich włosów jest bardzo dobry, a mimo to efekty i tak są zauważalne przy regularnym stosowaniu odżywki.  (od około dwóch tygodni co drugi dzień, metoda OMO)



W mojej opinii odniosę się najpierw do słów producenta, które umieścił na opakowaniu..
Receptura wg mnie jest wyjątkowo dobra, odżywia włosy suche, zniszczone i nie tylko.
Konsystencja jest kremowa, żółtawa (podobny kolor jak opakowania) i apetyczna.
Zapach mi się bardzo podoba, jest delikatny, lekki.. przyciągający.
Włosy są łatwe w rozczesywaniu i odżywione, dodatkowo na prawdę są niewiarygodnie miękkie.
Jestem po prostu w szoku.. :)) Na szczęście pozytywnym.
Odżywkę pozostawiam na kilka chwil i stosuję po każdym myciu, rezultaty są wspaniałe.!


Skład: 
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). (03.07.2010)

Skład ma bardzo dobry. :))

Dodatkowo od siebie dodam, że odżywka wygładza włosy, nie obciąża ich.
Konsystencja jest dobra, fajnie się rozprowadza. Mycie włosów z nią to przyjemność.
Cena jest ok. Ostatnio gdzieś była na nią promocja i można było kupić ją na prawdę za grosze. :))
Plus za dostępność w większości sklepów.
Włosy po tej odzywce są puszyste i miłe w dotyku. Tylko trzeba jej trochę poużywać. Na początku rzeczywiście może się wydawać, że nie radzi sobie z włosami i nic z nimi nie robi.
Jak we wszystkim potrzeba czasu na efekty.
Włosy niszczy się latami po przez różnego rodzaju czynniki więc nie ma co oczekiwać cudów po jednym uzżyciu jakiegokolwiek produktu.

Odżywka działa cuda, coraz bardziej lubię moje włosy za ich miękkość itp.
Teraz czuję się jak za dawnych lat, kiedy byłam małą dziewczynką z dziecięcymi włosami. :)


Na moich włosach spisała się świetnie, a jakie są wasze przygody z nią??
A może jeszcze się wahacie przed kupnem? ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog ;) Można znaleźć dużo porad. Podoba mi się.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bo pomału tracę motywację do prowadzenia go.. :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...