06.08.2013

Ciężki sierpniowy dzień!

Halo!

Wczorajszy trening zaliczony, oj było gorąco.. :( duszno i strasznie, mimo że trening należy do moich ulubionych.. Oto cały zestaw:

1. Rozgrzewka
2. Cardio
3. Ćwiczenie pleców i ramion
4. ABS
5. Ćwiczenie pośladków
6. Rozciąganie

Razem: 5min. + 15min. + 10min. + 10min. + 10min. + 5min. = 55min.




Dzisiaj zrobiłam coś co przeszkadza każdemu kto chce mieć figurę fit!
Ja jednak mimo małego poczucia winy jakoś się tym nie przejmuję i nie zniechęcam.
Trudno stało się, płakać nie będę, a ćwiczyć nie przestanę! :))
Dbanie o siebie jest super, ale nie popadajmy w paranoję.. codziennie takich rzeczy nie jadam i staram się odżywiać jak najlepiej.. ;) chyba dobrze mi to wychodzi skoro wchodząc na wagę nie widzę zmian.. :) Poza tym uwielbiam jeść, szczególnie słodkości.







Przepis poleciła mi Anomalia, natomiast jak wykonać powyższe placuszki możecie zobaczyć tutaj.
Może nie wyszły mi tak przepiękne jak autorce, ale były dobre :D

Teraz wracam do pracy, jak znajdę chwilę to napiszę jakąś recenzję, bo trochę mi się tego nazbierało. 


Trzymajcie się! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...