23.08.2013

Classic MINI nr 171 na pzanokciach + lemoniada.

Halo!

Dzisiaj czas na odrobinę koloru na paznokciach.
Ostatnio bardzo popularne są brokatowe lakiery, piórkowe itp.
Nie mogłam się zdecydować na żaden z Golden Rose:

 Golden Rose

Dostępna paleta:
 

Więc wybrałam Classic MINI  lakier do paznokci bez toluenu i formaldehydu:

 


Dystrybucja: Golden Rose Sp z.o.o.
Nr lakieru 171 (chyba, bo jest trochę niewyraźny)
Pojemność: 5ml
Przydatność do użycia: 8 miesięcy po otwarciu.


Konsystencja i nakładanie:
- dość rzadka, płynna i dobrze się nadkłada,
- nie smuży i nie bąbelkuje,
 
Kolor:
- perłowy, wrzosowy, fiolet z niebieską poświatą,
-złote drobinki mieniące się w słońcu.
 
Wysychanie:
- nawet szybko,
- po wyschnięciu lekko chropowaty za pewne za sprawą drobinek brokatu.
 
Efekt:
Na zdjęciu 3 warstwy (1xodżywka, 2x kolor)





I na koniec coś na orzeźwienie.
Dla tych, którzy lubią słodkie, lekko kwaśne smaki..
:)


Smakuje na prawdę dobrze! ;) 
Zawiera witaminki z cytryn i limonek, cały napój sporządzony na bazie wody no i niestety cukru.. ale warto było! ^^

A przepis znalazłam przypadkiem u Stay Fly. ;)




Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. mam ten biał0-niebieski i nigdy go już nie kupię! zmywanie go to horror! trzeba trzymać paznokcie w zmywaczu jak przy hybrydach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak te inne brokatowe i piórkowe lakiery, ciężko schodzą.

      Usuń
  2. Aż narobiłam sobie samku na lemoniadę :)
    dodałam do subskrybowanych, i zapraszam do siebie make-up-and-i.blogspot.com (dopiero sie rozkrecam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...