06.08.2013

Efektima - maseczka PEEL - OFF RENEW z wyciągiem z grejpfruta i papai.

 Halo!

Jak obiecałam, mam chwilę i dla was recenzja maseczki.




Kilka słów od producenta: 



Moje wrażenie:
* po zastosowaniu maseczki cera była matowa, lekko ściągnięta i gładka,
* po ok. 20 minutach maseczka zasycha i tworzy cienką warstewkę, którą bez problemu zdjęłam jednym ruchem,
* widać było, że skóra się oczyściła, naskórek został ściągnięty i razem z nim zanieczyszczenia,
* cera została odświeżona,
* mimo, że maseczka zawiera w składzie denaturat nie poczułam pieczenia itp. co mnie bardzo zdziwiło:

INGREDIENTS:
aqua, polyvinyl alcohol, alcohol denat., polysorbate-20, propylene glycol, citrus grandis extract, propylene glycol, carica papaya extract, glycerin, panthenol, dmdm hydantion, parfum, ci 14720, methylchlorisothiazolinone/methylisothiazolinone

* maska ma dla mnie neutralny zapach, ani zachwycający ani drażniący,
* konsystencja gęsta, żelowa, przezroczysta barwa, ciężko się nakłada, kleista,
* wystarczyła mi na dwa użycia,
* lekko wysuszyła skórę, rozjaśniła ją.
www.efektima.eu
* 2,69zł / 7ml

Polecam także maseczką nawilżającą Efektima, recenzja była tutaj.  

3 komentarze:

  1. Na mojej buzi ta maseczka nie dała żadnych efektów.
    Nie wrócę do niej...

    OdpowiedzUsuń
  2. would you like to follow each other? just lemme know. i'll surely love to follow back =) http://tjfseries.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...