13.08.2013

LIKE Malizia SO SWEET eau de toilette.



LIKE Malizia SO SWEET eau de toilette 100ml 3.3 fl.oz

Woda toaletowa Malizia, zapakowana w folię, w estetycznym, ładnym i różowym pudełku.




Duży plus za folię, przynajmniej mamy pewność, że jakaś wścibska osóbka jej wcześniej nie otworzyła. 
W środku kartonik przytrzymuje flakonik, dzięki czemu jest mniejsze prawdopodobieństwo że się zbije.


Buteleczka równie różowa jak opakowanie, z jaśniejszą aczkolwiek też różową zakrętką.
Niestety nieporęczna trochę wg mnie.




''Malizia presents Like Malizia perfumes inspired to the latest fashion trends. They have impactful colors, the graphics are cool and rich of style that wil be noticed on the shelves. The enchanting and seductive perfumes with a strong personality are designed to become the most popular fragrances among women. How are you feeling today? Seductive, Romantic, Glamour... or do you want freedom? Malizia has thought of you.
Like Malizia, Like You.''


 
Perfum wydany został w roku 2012 i nadal jest produkowany.

Marka: Donna Malizia
Producent: Asco/Mirato
Forma: Spray
Płeć: dla Kobiet
Typ: Woda toaletowa
Miejsce pochodzenia: Włochy (Made in Italy, MIRATO
Kategoria: świeży
Termin przydatności: 36 M po otwarciu

Skład:
alcohol denat., aqua, parfum, limonene, butylphenyl, methylproprional, benzyl salicylate, hydroxycitronellal, linalool, geraniol, citronellol, eugenol

Ceny u nas wahają się od 30zł do 60zł, natomiast w zagranicznych sklepach znalazłam nawet 190 dolarów, co wydaje mi się dosyć abstrakcyjne.. O.o pewnie jakiś błąd im się wkradł, chociaż nigdy nie wiadomo. Aktualnie w Rossmanie jest na nie promocja, kosztują 44,99zł.

Zakupu dokonać możesz w poniższych sklepach:


Zapach zawiera następujące nuty zapachowe:
Nuta głowy:
 Porzeczka, mandarynka
Nuty serca:
Passiflora, Róża
Nuty bazy:
Wanilia
Alkohol: 80%

Zapach wg mnie nie jest wcale taki słodki, wyczuwalne zapachy owocowo - kwiatowe, ciężkie, ale nie duszące olejki.
Zapach jest zdecydowanie świeży, pyszny, lekko kremowy, delikatnie waniliowy(chociaż trudno to wyczuć).
Nuty charakteryzują się zmysłowością. Zapach kobiecy, dosyć specyficzny. Trochę skojarzył mi się z zapachami Adidas, jednak to było tylko początkowe wrażenie. Myślałam, że się z nim nie polubię, kupiłam w ciemno bo nie mieli testera.. ;/ ale później stwierdziłam, że przyda mi się taka odmiana.
Zapach jest ładny, myślę że każdy może go używać bez względu na wiek.
Zdecydowanie na każdą porę roku, nie zabijemy ani nie zadusimy swojego otoczenia.
Projekcja: trzyma się blisko skóry.
Polecam dla kobiet romantycznych, kusicielek, pewnych siebie.
Pobudzi zmysły niejednego mężczyzny. ;)

No i na koniec trwałość: 3godziny, po tym czasie jest naprawdę mało wyczuwalny, wszystkie nuty się zatracają w przestrzeni. Szkoda bo nawet mi przypasował.
Nie jest to na pewno mój ideał pod względem kompozycji zapachowej i trwałości jednak po powrocie do domu nie byłam rozczarowana, że wzięłam go w ciemno. 

Moja ocena:  2/5, m.in. ze względu na trwałość. Jednak trwałość adekatna moim zdaniem do ceny.



Jestem ciekawa pozostałych zapachów:


Niestety wypróbować będzie ciężko, ponieważ nie są za bardzo dostępne w polskich sklepach. Jedyne co mogę jeszcze przetestować to zielony Free spirit.
A szkoda..
Ten secret love również mnie zaintrygował.


Pozdrawiam ;)

 

17 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco, ale szkoda, że taka nietrwała jest..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. :(, ostatnio wypróbowałam od znajomej zapach który od 8 rano trzymał do 10 wieczorem, tylko zapomniałam jak się nazywał. Pachniał równie pięknie rano jak i wieczorem.

      Usuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tymi zapachami, ale piszesz że w Rossmanie są, pewnie nie zwracałam uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc też wcześniej nie wiedziałam o jego istnieniu, ale zapragnęła czegoś innego niż zwykle i przeszperałam wszystkie półki.. :)

      Usuń
  3. bardzo ciekawy post:)
    obserwuje i licze na to samo
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna buteleczka ale nuty zapachowe nie moje, szczególnie nie ta wanilia:/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna butelka:) nie znam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje zapachy:c ale blog fajny . Zapraszam do mnie zostaw coś po sobie moze obserwacja za obserwacje? http://gabrysiaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserowałam twojego bloga i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś też zaobserowała. Proszę zaobserwuj :

    http://martaandmarta2001105667.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj coś czuję, że mógłby to być za słodki dla mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie, znam dużo o wiele bardziej słodkich zapachów :)
      Najlepiej przetestować i samemu ocenić :)

      Usuń
  9. Lubię słodkie zapachy ale zimą i jesienią :) , teraz wole coś świeżego i owocowego ale bardziej cytrusowego , ale te perfumy mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrusowe z tego co pamiętam były Elizabeth Adren Green tea, warto się przejść do sklepu i psiknąć na próbę jak ktoś lubi takie zapachy świeże :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...