09.08.2013

Małe co nieco :)

Halo!

Dzisiaj bez konkretów.
Chciałam się wam pochwalić zestawem:

szampon i fluid do włosów (made in Spain)

Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków i ciesze się, że wygrałam! :D
Mam nadzieję, że moje włosy polubią się z tymi produktami.
Są to kosmetyki wyprodukowane w Hiszpanii, nigdy stamtąd nie miałam okazji niczego próbować. 
Jak wiadomo na rynek Polski ściągane są produkty z Włoch, Niemiec itd. jednak nie są one często łatwo dostępne. 
Dodam że to wygrana u Fryzjeris i jeszcze raz bardzo dziękuję. ;) 
Na recenzję będziecie musieli trochę poczekać, wszystkiego na raz nie mogę używać bo to by było bez sensu i nie widziałabym pożądanych efektów. 
Obecne jetem na etapie testowania szamponu i odżywki Garniera. 

Dodatkowo uchylę wam rąbka tajemnicy, a mianowicie tego co dzisiaj zrobiłam :



Miłej nocy!
;)


8 komentarzy:

  1. Tych kosmetyków nigdy na oczy nie widziałam.
    A ciacho to bym sobie zjadła...wieczorem smakuje najlepiej;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już część zjedzona :D a wieczorem już sobie na słodkości nie pozwalam, musi poczekać do jutra :)

      Usuń
  2. Gratuluję.
    Mam nadzieję, że będą Ci służyły i oczywiście czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech dobrze służą :-), a ciasto mega mmmmm :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Drożdżówka :D pierwszy raz w życiu zrobiłam, jakoś tak mnie naszło, ale była dobra i jestem z siebie dumna :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...