07.08.2013

Maseczka AA aktywnie oczyszczająca.

Halo!

Oj nie chce mi się nic, rano pogoda mnie rozpieszczała, a teraz mnie dobija.. :/
Postanowiłam zebrać siły i trochę tutaj popisać dla was. ;)


 ''Oczyszczająca maseczka aktywnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość oraz gładkość. Biała glinka oraz tlenek cynku, usuwając obumarłe komórki naskórka, znakomicie oczyszczają skórę i pozostawiają ją gładką w dotyku. Kompleks oczyszczający odblokowuje pory, ograniczając proces powstawania zaskórników, oraz przywraca skórze zdrowy koloryt. Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.''



Skład:

Moje wrażenia:
* oczyszcza skórę,
* nawilża,
* wygładza, zmiękcza,
* zwęża pory i oczyszcza je, ale nie do końca,
*  nie podrażnia,
* dobrze się zmywa,
* odżywia,
* przyjemny zapach, ładny, delikatny,
* delikatna konsystencja.

Cena: 2-3zł/10ml

Maseczka jest całkiem fajna, przy regularnym stosowaniu daje zadowalające efekty.
Nie uważam jednak żeby to była jakaś rewelacja, co jakiś czas i tak pojawiają się wypryski itp.
Jak do wszystkiego by osiągnąć cel trzeba być sumiennym i systematycznym.

Mam nadzieję, że pomogłam!
Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Jakoś nie lubię kupnych maseczek do twarzy, od jakiegoś czasu stawiam na glinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę wykończyć zapasy, glinka u mnie leży :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...