01.08.2013

Moje 3 tygodnie z odżywką Jantar

Cześć! :)

Zachęcona pozytywnymi opiniami o Jantarze postanowiłam kupić ją i ja. :)
Minęły 3 tygodnie od czasu jej użytkowania i chciałam się z wami podzielić pierwszymi efektami..



Co zauważyłam??

Włosy są miłe w dotyku, 
miękkie, 
puszyste, 
grubsze (ale nie dużo niż wcześniej),
gdzieniegdzie wyrosły maleńkie włoski..
Stosując wieczorem na drugi dzień były obciążone, dlatego w przewadze używałam co drugi dzień.
Na razie cudów nie zauważyłam, włosy jak wypadały tak wypadają.
Lekko się tylko wzmocniły i może szybciej rosły.

Plus mogę przyznać za bardzo ładny skład, za odżywienie włosów.
 
Wcierałam co drugi dzień lub codziennie wieczorem przed snem, aby odżywka dobrze się wchłonęła. Wcierałam w skórę głowy i włosy na całej długości.
Włosy i skalp po użyciu są wilgotne a uczucie na skórze bardzo przyjemne. 
 
Na pewno nie podoba mi się opakowanie, jest szklane i bałam się że mi się rozbije w kosmetyczce.
Do tego ciężko było wydobyć produkt.
Na raz wylew się zbyt duża ilość odżywki i kapie gdzie popadnie.

Zapach jest ok. nawet mi się spodobał.


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Glucose, Calendula Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Extract, Arnica Montana Extract, Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Hedera Helix Extract, Tropaeolum Majus Extract, Nasturtium Officinale Extract, Amber Extract, Disodium Cystinyl Disuccinate, Panax Ginseng, Arginine, Acetyl Tyrosine, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11, Peg-12 Dimethicone, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine Hci, Citrulline, Glucosamine HCI, Biotin, Panthenol, Polysorbate 20, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, PABA, Triethanolamine, Carbomer, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Methyldibomo Glutaronitrile, Dipropylene Glycol, Limonene, Linalool





Odżywka jest nawet wydajna.
11,60zł / 100ml.

Podsumowując:
Jako odżywka do włosów spisuje się dobrze, pielęgnuje je, nadaje im puszystości..
Jednak nie jest to to czego oczekiwałam. 
Chciałam aby włosów było więcej ale tak się nie stało.
Ciąg dalszy kuracji uważam za rozpoczęty, 
o kolejnych efektach napisze po zużyciu całego opakowania.

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakby sie u mnie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawi czy kiedyś zobaczę jakiś efekt :>

      Usuń
  2. U mnie w trakcie jej stosowaniu pojawił się baby-busz na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Award zapraszam:) http://detectivebeauty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szału nie robiła, a dałam jej dwie szanse. Szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jakby u mnie zadziałała :) Obecnie stosuję lotion do włosów Receptur Babuszki Agafii :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post i blog!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/london-part-2.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...