04.08.2013

Liebster Blog Award po raz kolejny ;)

 Hejjj :))

Nie wiem która to już nominacja, ale po raz kolejny dziękuję.
Raz na jakiś czas postanowiłam, że będę brała udział w tej zabawie.
Na każdą nominację nie mogę odpowiadać, bo tematyka bloga zeszła by na zabawę w Liebster Blog Award.



Tym razem zostałam nominowana przez: detectivebeauty1.blogspot.com

Odpowiedzi na zadane mi pytania:

1. Ile czasu spędzasz na czytaniu innych blogów?
Różnie, czasami robię sobie godzinkę nadrabiania zaległości co jakiś czas i wtedy przeglądam i jeśli coś mnie zainteresuję to komentuję.
2. Kosmetyk , o którym marzysz?
Jeśli bym gdzieś widziała na sklepowej półce zapewne bym go kupiła nie zważając na cenę.
Lub cały zestaw:

3. Jak najbardziej lubisz spędzać czas?
Aktywnie, nie lubię siedzenia w domu w samotności, strasznie mnie to męczy.
4. Czy twoi znajomi, rodzina wiedzą, że masz bloga?
Tak, wiedzą.
5.Najlepszy kosmetyk z kolorówki, który miałaś?
Nie mam pojęcia, musiałabym się trochę nad tym zastanowić.
6.Wolisz włosy spięte czy rozpuszczone?
Zależy jaki mam dzień, z reguły lubię rozpuszczone, nie po to jestem posiadaczką długich włosów żeby je cały czas spinać :)
7. Najlepszy lakier jaki miałaś?
Nie trafił mi się jeszcze taki ideał. W każdym zawsze coś mi nie pasuje.
8. Wolisz szminki różowe czy nude?
Różowe.
9. Piosenka, której ostatnio ciągle słuchasz?
Jest takich sporo, bo niestety stacje radiowe często powtarzają kawałki kilkukrotnie w ciągu dnia..
10. Czy zmieniłabyś coś w swoim blogu?
Szatę graficzną.
11.Takie nietypowe ostatnie pytanie, ale jestem ciekawa waszych odpowiedzi: Co sądzisz o moim blogu?
Myślę, że ciężko coś tutaj stwierdzić ponieważ blog jest prowadzony wg mnie za krótko. :)
A po drugie każdy ma prawo do zamieszczania tego co chce i jak chce.
Nie mnie to oceniać ;)


Teraz moje pytania:
1. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
2. Trzy słowa, które opisują Ciebie to.. ?
3. Ulubiona potrawa:
4. Kino czy teatr?
5. Ulubiona forma spędzania czasu aktywnie:
6. Twój ulubiony zapach (woda toaletowa itp.)?
7. Ile czasu dziennie poświęcasz na make-up?
8. Jak najbardziej lubisz się ubierać?
9. Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
10. Twoje motto życiowe/ulubione powiedzenie to.. ?
11.  Ile czasu poświęcasz swojemu blogowi i blogom innych?


Do zabawy zapraszam każdego kto ma chęć odpowiedzieć na moje pytania.
Proponuję odpowiadać pod tym postem w komentarzach lub u siebie na blogu, ale pod warunkiem pozostawienia do postu linka, abym mogła zajrzeć do waszych odp. ;)

Pozdrawiam
Do usłyszenia! ;)

1 komentarz:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na nominacje. Ciekawe odpowiedzi:) Zapraszam częściej na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...