05.08.2013

Pierwszy trening z Shape!

Halo! :))

Za mną już wylane poty i mnóstwo radości.
Trening z programu Total fitness Ewa Chodakowska & Shape zaprezentowany przez Tomka Choińskiego zaliczony!


ambasador Tomek Choiński


Na cały trening składa się 5 części, każda to trzy ćwiczenia trzykrotnie powtarzane.
Na początku mamy rozgrzewkę, uważam że jest bardzo przyjemna. :)
No i kończymy stretchingiem.
Trening opisany jako intensywny interwałowy, który w większości skupia się na brzuchu, udach i pośladkach.
Nie uważam aby trening był bardzo intensywny. 
Pod koniec poczułam lekkie zmęczenie gdy ćwiczenia bardziej przyspieszały tętno.
Pomiędzy ćwiczeniami występują krótkie przerwy, w których spokojnie można odpocząć.


Przegląd ćwiczeń:




 według mnie to ćwiczenie to trochę zbyt mocne obciążenie dla stawów, 
ale dałam radę! ;)




Cały trening trwa 45 minut, ale to jak się okazuje bardzo szybko mija.
Ćwiczenia są bardzo fajnie dobrane, wg mnie łatwe, poza małymi wyjątkami, nawet dla początkujących. Odrobina chęci i każdy podoła. Polecam tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z fitnessem.
Po całym treningu najbardziej odczułam pracujące mięśnie ud, dla mojego brzucha było to za mało i miałam niedosyt. Również spodziewałam się czegoś bardziej intensywnego dla pośladków.
Zobaczymy z czasem, prawdopodobnie moja technika nie była do końca precyzyjna..
mam taką nadzieję..

Myślę, że warto sobie taki trening sprawić, ale proponuję wieczorem jeśli ktoś nie chce brać prysznica w ciągu dnia bo idzie się nieźle przy tym napocić.. tym bardziej gdy pogoda nas nie rozpieszcza, a wręcz dusi.. ;(

W całym nagraniu nie podobała mi się jakość oraz sztuczność wypowiadanych przez Tomka tekstów..  Prawdopodobnie nie jest on obyty z kamerą, ale myślę że to ma tutaj najmniejsze znaczenie. 

Dziękuję za uwagę ;)

4 komentarze:

  1. Już widzę minę mojego Ukochanego gdybym mu powiedziała, że gibam się przed monitorem z tym oto facetem :P Sama ćwiczę z Jillian i nie mam w planach na razie jej "zdradzać" ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój za to mówi, że Mel B wydaje dziwne odgłosy i pyta się co to za kobieta xD

      Usuń
  2. Ja ćwiczyłam Skalpel dłuższy czas i mam zamiar do niego wrócić bo jestem z tych "raczkujących" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kiedyś ćwiczyłam, ale z czasem mi się znudził, jednak efekty były zadowalające :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...