04.08.2013

Tydzień w zdjęciach + ulubieńcy lipca + plany na sierpień..

Halo!

Zacznę od minionego tygodnia. Co prawda nie ma tego dużo ale chciałam się pochwalić trochę.. :))

 jedyna rzecz jaką zakupiłam na wyprzedażach to buty.. :)

 wizyta w domu, a tam mój rysunek..

 nowa maseczka do wypróbowania...

 mydełka, czyli mój ulubiony sposób na pachnącą szafę :)


Z cyklu niedzielne obiady lubię najbardziej: 
  ;)

 ...łosoś na szpinakowej chmurce.

  Jest tak gorąco, że wypijam wodę litrami!

 ...coś słodkiego na popołudnie.! :)

 Lipiec służył moim kwiatkom.. :D czas wymienić doniczki na większe.



Myślałam też nad ulubieńcami lipca i wybrałam kilka produktów:

 lakier ultrafiolet

 płyn do demakijażu Rival de Loop

 odżywka 'rozczesywanie bez łez' Biosilk
pomadka Celia
maska Biovax
podkład AA make-up N1
odżywka Garnier Ultra Doux
maskara Bell

 szampon Matrix, uwielbiam myć nim głowę i jego zapach

lakier do paznokci, króluje u mnie w lipcu


Na koniec podsumowanie lipca.
Upłynął na wielkim lenistwie, czyli braku sportowych wyzwań, jedyne co to pływałam oraz byłam kilka razy na kajakach... :) + spacery.
Do tego objadanie się lodami uważam za zakończone. 
Czas wrócić do poprzedniego trybu życia i dbania o siebie.
Waga jednak pomimo to ani drgnęła. ;)


Plany na sierpień, nie wykluczam też niektórych dni pominąć lub dodać czegoś do ćwiczeń w ciągu dnia ;)


Pozdrawiam!
;)

7 komentarzy:

  1. Ooo ja też ostatnio wybrałam produkty do ulubieńców;) Mam nadzieję, ze uda Ci się zrealizować wszystkie plany sierpniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromną fanką łososia, a w połączeniu ze szpinakiem to już ogóle! Mogłabym go jeść bez końca :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podasz przepis na swoje naleśniki :> ? Chętnie je wypróbuję :)
      Anomalia

      Usuń
  3. fajniutki wpis :)
    mam te same kwiatuszki w doniczce - strasznie długo rosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      moje urosły właśnie szybko :) w zeszłym roku wsadziłam takie tyci odnóżki..
      Mam jedno drzewko już kilka lat i te maleńkie je gonią w zaskakującym tempie.. :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...