22.08.2013

Złoty cień + nowe cudeńko.

Hej! :))

Od dawna przymierzałam się do kupna eyelinera, ale jakoś tak nie błyo okazji.
Wpadł mi w ręce ostatnio złoty cień vipera, który kiedyś dostałam i postanowiłam zrobić z niego użytek.
Zainspirowana zdjęciami, stworzyłam coś własnego.
Zapraszam do obejrzenia inspiracji i mojego make-up'u. ;)


1.


2.

3.


4.



Myślę, że złoty kolor fajnie rozświetla spojrzenie.
Do mojego make-up'u użyłam:




 eyeliner + pędzelek



mascara Bell wydłużająca+ podkład AA N1



A oto efekty:









zapraszam na mój profil na facebook'u tam wrzuciłam inne zdjęcie, lepiej oddające cały efekt :) 
pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Fajny efekt.Nie spodziewałam się że złoto na powiece może tak fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim fb zdjęcie lepiej oddaje cały efekt :)

      Usuń
  2. Złoty cień od dawna mnie kusi, ale coś nie mogę się na niego zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo zwlekałam, ale teraz będę częściej malowała :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...