26.09.2013

Lakierowy duet turkusowy.

Halo! :)


Dzisiaj prezentuję wam połączenie dwóch lakierów. 
Kolor podstawowy to turkus The GARDEN COLOUR nr 33
Pokrycie drugą warstwą lakierem miss selene nr 165.
Zdjęcia co prawda nie oddają efektu jaki można ujrzeć na żywo, niestety aparat i pogoda robią swoje.







Pod warstwy lakieru użyłam odżywki miss sporty NAIL EXPERT MANICURE for brittle nails (Calcium strenght complex).



Turkusowy lakier odpowiednio nałożony ma dobre krycie już przy pierwszej warstwie, schnie dosyć szybko i jest trochę matowy. Nałożony na niego brokatowy dodał połysku i ekstrawagancji.



5 komentarzy:

  1. Bardzo łany:)
    Heh źle przeczytałam tytuł posta i wyszło mi : lakierowy duet truskawkowy i myślę sobie - gdzie tu truskawka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe.. a ja czytając Twój komentarz sama zwątpiłam czy się nie pomyliłam xD

      Usuń
  2. Fajnie ci wyszły paznokcie :)
    obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam niebieskości na paznokciach :) lakiery miss selene często goszczą na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...