04.09.2013

Nominacja do LBA

Halo!

Sama nie wiem która to już nominacja w każdym bądź razie nie zdążyłam wczoraj napisać żadnego postu więc odpowiem na pytania.
Nominację dostałam od Karoliny. ;)



Pytania do mnie:
1. Ulubiona pora roku ?
wiosna
2. 3 kolory najczęściej występujące w Twoim ubiorze?
granatowy, biały i granatowy :D
3. Najlepsza książka, którą przeczytałaś?
Hobbit, zamierzam przeczytać drugi raz, chociaż ostatnio trafiłam na całkiem niezłą ale z innej tematyki. :)
4. Czego najbardziej się boisz?
Przejażdżki na starych, pordzewiałych kolejkach. 
5. Sport, który uprawiasz?
Chyba żaden konkretny, wykonuję ćwiczenia siłowe, fitness, spaceruję, czasami biegam, pływam.
6. Co najbardziej Cię denerwuje?
Ludzka zawiść, zachłanność ('sam nie mam i drugiemu nie dam'), brak kultury międzyludzkiej, wyzywanie innych, ocenianie po pozorach i dużo takich podobnych..
7. Twoje drugie imię?
Nie mam.
8. Jedna rzecz, z która się nie rozstajesz?
Bransoletka, jest ze mną zawsze jeśli tylko nie mam konieczności jej zdejmowania. :)
9. Co byś chciała zmienić w swoim życiu?
 Kraj w którym mieszkam. :)
10. Twoje największe marzenie?
 Spełniło się już :) Teraz mam mniej ważne.. podróż do Hiszpanii, Amsterdamu, Aten oraz zobaczyć ocean.
11. Czerń czy biel?
Biel.


 Nominuję:
 http://rincewind99.blogspot.com
 http://www.angelikasplace.pl
 http://modjus.blogspot.com
 http://wuosy.blogspot.com
 http://gabusiek.blogspot.com
 http://naturalniepienkna.blogspot.com
 http://make-up-and-i.blogspot.com
 http://lusiakowy.blogspot.com
 http://raian32.blogspot.com


Pytania ode mnie:
1. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
2. Trzy słowa, które opisują Ciebie to.. ?
3. Ulubiona potrawa:
4. Kino czy teatr?
5. Ulubiona forma spędzania czasu aktywnie:
6. Twój ulubiony zapach (woda toaletowa itp.)?
7. Ile czasu dziennie poświęcasz na make-up?
8. Jak najbardziej lubisz się ubierać?
9. Którą porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
10. Twoje motto życiowe/ulubione powiedzenie to.. ?
11.  Ile czasu poświęcasz swojemu blogowi i blogom innych?

9 komentarzy:

  1. Witam,
    Dziękuję za nominację, z racji tego, że niedawno byłam nominowana odpowiem na pytania tutaj. Nie chcę też nominować, bo wiem, że wiele osób za tym nie przepada.
    1.Moje wymarzone miejsce to Meksyk lub Hawaje.
    2.Odpowiedzialna, punktualna "Matka Polka"
    3.Chyba nie ma takiej specjalnie lubianej, ale lubię domowego gyrosa.
    4.Zdecydowanie kino :)
    5.Rower, fitness, taniec, wędrówki piesze
    6.Zdecydowanie mój nr 1 to Gucci Rush używam ich od wielu lat i nie zmiennie to mój hit. Kojarzą mi się z wieloma pozytywnymi wydarzeniami w moim życiu.
    7.Wstyd się przyznać, ale nie maluje się na co dzień. Jedynie pielęgnacja. Jak już się maluje to ok.pół godz :)
    8. Ciężko odpowiedzieć, bo noszę wszystko. Jednak najczęściej można mnie spotkać w jeansach, koszulce i sweterku/bluzie.
    9.Zdecydowanie lato. Lubię kiedy słoneczko mocno grzeje, dzień jest długi i można się gdzieś wybrać na wycieczkę.
    10. Nie ma rzeczy nie możliwych.
    11. O zdecydowanie za dużo. Cały dzień albo oglądam blogi, albo piszę notki, jeżdżę robić zdjęcia. No to taka moja praca. Bardzo to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie malowanie się to nie wstyd ;) Też robię to tylko czasami.
      Taka praca czyli jaka? Robienie zdjęć? :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, to już kolejna zatem jeśli będę miała chwilę odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, chociaż nie wiele wiem o co w tych chodzi :D
    1. Moje wymarzone miejsce to zdecydowanie Malediwy!
    2. Trzy słowa... Leniuch, Perfekcjonistka a zarazem Bałaganiara haha!
    3. Kocham ziemniaki z jajkiem i sosem chrzanowym :D
    4. Kino i teatr, nie zdecyduję się na jedno.
    5. Zakupy haha! A bardziej aktywniej lubię się katować (np. Ewę Chodakowską albo Mel B.) w domku:)
    6. Tommy Hilfiger Woman / Burberry Weekend
    7. Jak co rano z pół godzinki na to schodzi..
    8. Dopasowane rurki, płaskie buty i milusi sweterek
    9. Ciepłe lato, ale bez słońca! Serio upały i słońce mnie męczą..
    10. "Podróż do nikąd też zaczyna się od pierwszego kroku.." ;)
    11. Parę godzin dziennie jak dobrze pójdzie, przez szkołe mam mało na to czasu.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominuję się bloga który się podoba. :) Następnie osoba odpowiada na zadane pytania po czym wymyśla swoje 11 pytań i nominuje następnych 11 osób, u mnie akurat nominowanych było mniej :).
      W sumie nie pomyślałam o tym że ktoś może nie znać zasad i nie napisałam ich w poście, mój błąd :P

      Usuń
    2. A do jakiej szkoły chodzisz? :)

      Usuń
    3. Spoko, ja dopiero świeża w tych sprawach bo bloga mam króciutko :D Wszystkiego z czasem się nauczę. Liceum Plastyczne już 3 klasa ;)

      Usuń
  4. No cóż...Tez dużo dostaje nominacji..na niektóre już nie mam czasu ;).
    gratuluje nominacji! :D
    Wzajemna obserwacja?
    Odpisz u mnie
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) Rzadko umieszczam tego typu posty na blogu, ale co jakiś czas to robię, więc na pewno w przyszłości odpowiem. Fajne pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...