13.09.2013

Nowości kosmetyczne + recenzja mgiełki do ciała Super Playboy

Halo :)

Witam was w ten piękny, lekko jesienny dzień.. :)
Pokażę wam kilka rzeczy które ostatnio zapełniły moje półki, szuflady.
Nie jest tego dużo, ponieważ ograniczam ostatnio zakupy kosmetyków.
Obecnie czekam jeszcze na paletę cieni, która mam nadzieję już dzisiaj do mnie dotrze, chciałabym móc przed jutrzejszym wieczorem ją wykorzystać. Dodatkowo zamówiłam do niej zestaw pędzli, właściwie jak na razie w mojej kosmetyczce mam tylko jeden, do różu/pudru.. :))
 




Od lewej: 
1. Mgiełka do ciała Super Playboy Body Mist, recenzja poniżej; (ok.15zł)
2. Odżywka do włosów Aterra, nawilżająca, granat i aloes, 
mam nadzieję, że będzie mi służyła; (5,99zł)
3. Kolejny żel pod prysznic  Lirene ''soczyste winogrona''; (5,59zł)
4. Mydło do kąpieli ziaja, maziajki o zapachu gumy balonowej; (6,39zł)
5. Puder Bell, niestety kolor jak zwykle nie bardzo pasuje, ale zobaczymy jak będzie się prezentował w różnych kombinacjach; (6.99zł)
6. Róż Bell. (3.99zł)


Recenzja: mgiałka do ciała Super Playboy Body Mist 200ml
Paradise Flower, Freesla & Sexy Musk Accards:


Perfum wydany został w roku 2012 i nadal jest produkowany.

Marka: Playboy
Forma: Spray
Płeć: dla Kobiet
Typ: Mgiełka do ciała
Miejsce pochodzenia: Hiszpania
Kategoria: świeży, owocow0wkiatowy
Termin przydatności: 36 M po otwarciu
Rok wydania: 2013, nowość!


Zapach zawiera następujące nuty zapachowe:
Nuta głowy:
 mandarynka, koktajl margarita, napój energetyczny
Nuty serca:
sterlicja i frezja, miechunka
Nuty bazy:
ambra, drzewo sandałowe i piżmo


Trwałość: niestety nie trwa długo ok. 1godz., trzyma się przy skórze i nie tylko, wyczuwalny w otoczeniu.

Moja ocena:  3/5 w kategorii mgiełek, nie ma co porównywać do perfum.

Kompozycja zapachowa jest świetna, bardzo przyciągający zapach, słodki, owocowy, kwiatowy. Pobudza zmysły i chce się w nim zatracać w nieskończoność. 
Zapach jest lekki, nieduszący.
Na prawdę przyjemny i jeśli będzie okazja to skuszę się na wodę toaletową lub cały zestaw ;) 
 
Na półkach znaleźć można wodę toaletową 30ml i 50ml, dezodorant 150ml, dezodorant w sprayu 75ml, żel pod prysznic 250ml, mgiełkę do ciała 200ml:
 

Jak na razie to mój ulubiony zapach marki Playboy, nie wiem jeszcze jak woda toaletowa się spisze ale mam nadzieję że będzie równie piękna.. :)

Pozdrawiam ;)

12 komentarzy:

  1. Super zakupy, szczególnie kuszące mydło Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel Lirene pachnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, boska odżywka Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jestem z niej zadowolona :D

      Usuń
  4. Lubię tą odżywkę z alterry, bardzo dobrze spisywała się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukuję właśnie różu, więc może skuszę się na ten z Bell. ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wypróbowałam tego różu więc nie wiem czy dobry, ale może jutro go użyję i wtedy napiszę recenzję :)

      Usuń
  6. Ooo fajne e zakupy :) Widze maziajkę, aktualnie jej używam i niedługo u mnie jej recenzja :) Ajjj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...