20.09.2013

Paletka cieni Lenka + pędzle

Hejka,
po długim oczekiwaniu w końcu do mnie przyszła moja paletka, a z nią dodatkowo pędzle które zamówiłam. :)






Zestaw siedmiu pędzli:


Tutaj spotkała mnie trochę mała zamiana, a mianowicie pierwszy z lewej nie był prezentowany na stronie.. klik.
Pędzle są wykonane z naturalnego włosia, o różnej długości i różnie wyprofilowanym kształcie.
Niektóre są wykonane z tworzywa sztucznego.
Na stronie są opisane z czego je zrobiono i jakie jest ich przeznaczenie.




 paletka 88 cieni matowych

 tutaj w oryginalnych kolorach :)

 
Dodatkowo paletka posiada lusterko, ale teraz stwierdzam, że jest trochę zbędne i mogłam lepiej wybrać więcej cieni zamiast niego. 


Kolorów na moje użytkowanie w zupełności wystarczy, nakładają się całkiem nieźle. Można to robić na dwa sposoby:
*na mokro - zwilżamy pędzelek, w ten sposób otrzymujemy wyraziste odcienie, *na sucho - uzyskujemy idealne odcienie do makijażu codziennego.

Mi zdecydowanie lepiej pasuje sposób na morko, rzeczywiście cienie są wyraźniejsze. 
Jasne kolory są na prawdę jasne i bardzo delikatne. Te ciemniejsze są mocno na pigmentowane. 
Konsystencja miękka, sypka, pudrowa.. 
Eleganckie opakowanie, dobrze zamknięte, raczej nie powinno się samo otworzyć.
Cienie mają średnicę 1,6 cm, zatem są bardzo malutkie..

Poniżej możecie zobaczyć co nimi już wykonałam:






Cienie zamówiłam w poniedziałek i w następny też poniedziałek do mnie dotarły, trochę dziwna sprawa z tym bo nadesłano je z Berilna. Regulamin wskazywał czas dostawy 3 dni, ale cieszę się, że w ogóle dotarły..

Miłego weekendu kochani! ;)
 

3 komentarze:

  1. ja jakoś nie jestem przekonana do takich dużych palet,
    bo własnie boję się słabej pigmentacji niektórych kolorów..
    chociaż nie powiem wygląda prześlicznie i kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale na moje użytkowanie wystarczy.. :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...