09.10.2013

Ekspresowa odżywka do włosów delikatnych PHYTO

Cześć!

Dzisiaj recenzja odżywki, którą otrzymałam kiedyś na blogerskim spotkaniu.
PHYTO, przeznaczona jest do włosów delikatnych, cienkich, bez objętości. 






Główne składniki i ich działanie:
* ekstrakt z glediczi, zwiększający objętość,
* ekstrakt z czerwonej algi, zapewnia uniesienie włosów, zwiększenie objętości,
* wywar z czarnego bzu, wygładza włosy i zmiękcza je.

(www.phyto.pl)

 Skład: 


Mam nadzieję, że coś widzicie...




Działanie:
Na pewno nawilża, moje włosy po niej były miłe w dotyku, wygładzone, lśniące i takie miękkie.
Po myciu włosy łatwo się rozczesują, mają większą objętość, jednak są bardziej dociążone, dlatego odżywka nie bardzo nadaje się do codziennego stosowania. 
Co mi się bardzo w niej spodobało to to że włosy po niej nie puszą się tak jak wcześniej.  
Produkt całkiem niezły, ma bogaty skład i przyjazny dla skóry i włosów.
Nadaje się do poprawy stanu włosów suchych, do włosów potrzebujących nawilżenia.

Zapach: 
Delikatny, przyjemny dla nosa, całkiem ładny. Nie utrzymuje się długo na włosach.

Stosowanie:
Dobrze się rozprowadza, nie spływa z włosów, dobrze się spłukuje.
Rozprowadzać należy na wcześniej umyte i wilgotne włosy po czym po chwili spłukać lub przed myciem na wilgotne włosy w celu ochrony.

Cena/wydajność:
Konsystencja tej odżywki jest gęsta, przez co staje się ona bardziej wydajna,
za 150ml zapłacimy 50zł... niestety trochę drogo i to jest raczej dużą przeszkodą dla większości z nas..
Ja otrzymałam buteleczkę 50 ml i wystarczyła mi na kilka razy.
Trochę mała żeby bardzo dobrze przetestować w różnych warunkach.



Miłego dnia kochani! :)

Coś słodkiego na dobry początek dnia..
Panna cotta truskawkowa z sosem z owoców leśnych (rzekomo), ale ja dodałam do niego jagody i wyszedł ekstra!









14 komentarzy:

  1. odżywka wygląda ciekawie a panna cotta smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie czytałam o tej odżywce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę bym jej nie kupiła - jest wiele fajnych produktów odżywiających włosy za niższą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, dla każdego coś dobrego ;)

      Usuń
  4. Wiesz, że nigdy nie jadłam panny cotty? Teraz sobie to uświadomiłam :D
    A odżywka niestety nie dla mnie, mam kompletnie inny typ włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh.. ja w sumie jadłam pierwszy raz w zeszłym roku :P

      Usuń
  5. Też miałam tę odżywkę w tej samej pojemności i bardzo ją polubiłam. Ale tak jak piszesz, cena jest przeszkodą...niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie miałaś bo dostałyśmy ją na spotkaniu chyba kiedyś... xD

      Usuń
  6. http://kosmetycznolirycznie.blogspot.de/ Zapraszam :) Dopiero zaczynam ale zachęcam do oglądania :) pOzdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, obserwowałam Twojego bloga i masz dużą wiedzę. Więdz pozwol sobie zadać Ci pytanie, jaką mam użyć farbę joanny by z jasnego rudawego brązu na naturalny złoty blond? Może pomieszać dwie farby? Dziękuję z góry Kasia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, wiedzę owszem i mam, ale nie mam praktyki z farbami więc Ci nie pomogę, bo nie chciałabym narobić bałaganu na Twojej głowie. ;)
      Raczej zajmuje się pielęgnacją włosów aniżeli ich farbowaniem.
      Odsyłam Cię do blond bunny: http://blogblondbunny.blogspot.com/p/pierwsza-pomoc-fryzjerska.html, która ma na pewno większe doświadczenie i będzie w stanie Ci pomóc ;))
      Możesz również przejść się do salonu fryzjerskiego i zapytać specjalistki :))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...