07.10.2013

Fa shower cream vanilla&honey Yoghurt - recenzja

Halo! :)


Fa shower cream
Yoghurt 
Vanilla Honey
For dry skin 
(with yoghurt protein)




Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Yogurt,polyquaternium-7, Propylene Glycol, Laureth-2, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene / Acrylates Copolymer, Hexyl Salicylate, Benzyl Alkohol, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate.


Kilka słów od producenta:

‘’Odkryj wyjątkowy krem pod prysznic Fa Yoghurt Vanilla Honey! 
Lekka, kremowa formuła z  proteinami jogurtu o waniliowym, miodowym zapachu, zapewnia naturalną równowagę skóry i chroni ja przed wysuszeniem podczas kąpieli.
 pH neutralne dla skóry. Przebadany dermatologicznie’’
 
Przydatność do użycia: 12miesiecy od otwarcia.


Moja opinia:
Żel w poręcznym opakowaniu, o kremowej konsystencji i waniliowo-miodowym zapachu, gęsty.
Jak dla mnie zapach aż za mdły, ale nie jest taki straszny. 
Żel ładnie się pieni, dobrze rozprowadza, jest delikatny. 
Oczyszcza bardzo dobrze. 
Nie wysuszył mojej skóry.
Trochę nawilża! Korzystny wg mnie dla skóry.
Daje uczucie świeżości i odprężenia. 
Mycie się nim to czysta przyjemność ;)
Wydajny, niedrogi, łatwo dostępny.

To chyba tyle, pozdrawiam ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...