08.10.2013

Odżywka nawilżająca Alterra Granatapfel&Aloe vera

Cześć :)

Ostatnio w mojej włosowej pielęgnacji króluje odżywka Alterra z granatem i aloesem.
Przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych, moje zdecydowanie zaliczają się do tych pierwszych.



Kilka słów od producenta:



Skład:

(Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne)



 Plusy i minusy:
+ gęsta konsystencja, treściwa, wystarczy mała jej ilość by pokryć włosy na całej długości (moje zaczynają sięgać pod łopatki, nie nakładam odżywki na skórę głowy, tylko 10 cm od niej, aby się nie przetłuszczały szybciej ;)),
+ szybko i łatwo się spłukuje, wystarczy chwila aby odżywić włosy i zauważyć różnicę po myciu,
+ zapach, bardzo przyjemny, ale nie utrzymuje się długo na włosach,
+ włosy całkiem nieźle się rozczesują, pod warunkiem że ich nie poplączemy suszarką lub ręcznikiem,
+ wydajna i niedroga,
+zawiera naturalne składniki, 
+dobry skład,  bez silikonów, ekologiczny,
+ nawilża włosy i pozostawia je miękkie i miłe w dotyku, nawet gładkie,
+nie podrażnił mojej skóry, nie wywołał uczulenia, wysypki itp., 
+dostępny jako miniaturka, co świetnie sprawdza się na wyjazdy,
+opakowanie jest ok, poręczne, łatwo się otwiera i dobrze zamyka, nic się nie wylewa, (200ml),
+ produkt vegański,
+ cena,
- dostępna w Rossmanie,
-nie widać przez opakowanie ile zostało w środku produktu, 

Odżywka na moich włosach spisuje się świetnie, w porównaniu do szamponów alterry jest o wiele lepsza i jestem z niej zadowolona. Być może kupię jeszcze nie raz. 

Miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. nigdy jej nie używałam, bo zawsze ten alkohol na początku składu mnie przerażał. Chyba w końcu mogłabym nadrobić zaległości, bo jak widać warto:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja spróbowałam i nic mi się z włosami nie stało, chyba nie jest taki straszny ten alkohol. :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie używałam tej odżywki, ale maskę z tej serii uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro ta maska taka dobra to może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i maskę i odżywkę i z obu byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...