18.10.2013

Pomadka ochronna z olejem wiesiołka GAL

Halo! :)


(przepraszam za jakość zdjęć, ale to tak z pośpiechu.. )

Działanie:

*zapobiega wysuszaniu,
*delikatnie nawilża,
*lekko nabłyszcza,
*łagodzi podrażnienia,
*chroni przed działaniem słońca, wiatru, mrozu.


Pomadka jest koloru kremowego, konsystencję ma twardą co utrudnia trochę rozprowadzanie jej na ustach. Z drugiej strony nie rozlewa się dzięki temu i nie klei oraz nie wygląda jakoś nieestetycznie.  
Bez zapachowa, bez smaku. 
Jest dla mnie raczej neutralna, nie jest zła ale nie kupiłabym jej ponownie, mimo całkiem dobrego działania. Wolałabym aby miała jakiś zapach..
Działa ochronnie i łagodząco ale nie utrzymuje się zbyt długo na ustach. 
Jest słabo widoczna (jeśli komuś na tym zależy), bardzo delikatnie połyskuje, jednak to pomadka ochronna i można jej to wybaczyć.. :)
Duży plus za wydajność, nie znika w mgnieniu oka.

Skład:


Miłego dnia! :)

10 komentarzy:

  1. napewno wypróbuję ale nie znam xd


    Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog, design też śliczny ;*

    Może zaobserwujemy? :)

    Zapraszam ;

    http://anja-bloguje.blogspot.com

    liczę na CIEBIE, oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy spotykam się z pomadką GAL. Szkoda, że stosunkowo szybko znika z ust. Zależy mi na trwałości, ponieważ borykam się z suchymi ustami, a nie zawsze mogę sobie pozwolić na aplikację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj widziałam ją w aptece 7,90 zł kosztowała, wydaje mi się że jest nowa bo miałam na opakowaniu datę produkcji wrzesień br.

      Usuń
  3. Nie znam, ale skoro nie utrzymuje się długo na ustach, to raczej nie jest typ dla mnie :) Lubię, kiedy mogą nałożyć pomadkę i się o nią trochę czasu nie martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą pomadke i nawet niezła była

    zapraszam do obserwacji http://kilerqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wczesniej takiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam tą pomadkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja Gal używam arbuzowej i polecam, bo pachnie mega!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj polecam,polecam gal :)
    a poza tym super blog :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...