03.10.2013

Roczek bloga! I make-up ;)

Halo! :)

Ostatnio dawno nic nie napisałam, ale muszę wziąć się do roboty. Jest tyle rzeczy o których mogłabym jeszcze się z wami podzielić.

Dzisiaj dokładnie mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny :)


Mój deser: 


A teraz czas na makijaż zainspirowany perfekcyjną panią domu, a stworzony dzięki Kosmetycznej Hedonistce . U mnie co prawda nie widać go tak dobrze i nie wygląda tak świetnie na zdjeciach ale na żywo był całkiem niezły. :) No i jest zdecydowanie jaśniejszy.




I na koniec coś motywującego dla was:


Miłego dnia! :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję roczku i życzę wiele więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje bo rok blogowania to osiągnięcie nie małe:)
    Zapraszam do nas na konkurs rossmanowy:) zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego z okazji bloga! Piękny makijaż, lubię takie - delikatny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby więcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...