27.10.2013

Ziaja - maziajki, mydło do kapieli - guma balonowa.

Cześć,
jak wam mija dzień?? :))
W tą piękną słoneczną pogodę chciałam wam pokazać coś miłego, dlatego pojawiło się tutaj mydełko:



Kilka słów od producenta:


 Mydło dla dzieci o zapachu gumy balonowej, dobrze się pieni tworząc trwałą, aksamitną pianę. 

b a l o n o w a    k ą p i e l  :

*Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.
*Łagodnie myje, nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień.
*Aktywnie wspomaga nawilżanie naskórka.

Przetestowane przez dzieci powyżej 3 roku życia.
Nie narusza naturalnego pH skóry.
Sposób użycia: do mycia stosować niewielkie ilości mydła.


Skład:


Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Limonene, Citral, Citric Acid, CI 16035 (FD&C Red No. 40)

Opakowanie:


Wg mnie poręczne, niestety ciężko się otwiera. 
Z jednej strony to dobrze bo dziecko będzie miało trudności
gdy sięgnie po nie bez naszej wiedzy,
 ale z drugiej strony utrudnia to użytkowanie go. 

Butelka raczej nie nadaje się do zabrania w podróż, 
ale wielkość jest adekwatna do ceny i jakości produktu.
Starcza na długo, mydełko jest wydajne.

Na półce wygląda bardzo słodko i zachęcająco, czerwony kolor przykuwa uwagę. :)


Konsystencja:

Płynna, lejąca się, trochę zbyt rzadka. Trzeba brać małą ilość na raz.
Pieni się ok.
 
Moja opinia:

Kosmetyk ma chyba więcej plusów jak minusów. Zapach jest obłędny i roznosi się po całej łazience. Idealne do relaksu, wypełnia zapachem nozdrza i powoduje wydzielanie się endorfin. Dodatkowo przypomina smak dzieciństwa, porównywalny do gumy balonowej (trochę tej dla dzieci marki orbit). Produkt doskonały jak na mydło.
Ciało po nim również ładnie pachnie, jednak nie za długo. 
Maziajki dobrze myje, oczyszcza, pozostawia skórę nieco 'szorstką' nie wiem jak to określić, bo nie jest jakaś tam wysuszona. Jeśli ktoś używa żeli pod prysznic i po jakimś czasie umyje się mydłem to wie co mam na myśli, skóra jest całkiem inna w dotyku.
Poza tym nie podrażnia, produkt został przebadany dermatologicznie i alergologicznie.

Myślę, że mydełko jest godne po lecenia chociażby ze względu na obłędny zapach.. ;)



Miłego dnia!

18 komentarzy:

  1. Jak to możliwe że nigdy dotąd go nie widziałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe bo ja też go wcześniej nie widziałam, to moja pierwsza butelka. Przeglądałam półki w sklepie by kupić coś innego niż zwykle i znalazłam! :))

      Usuń
  2. Dawno ich nie miałam, ale lubię te mydełka z Ziaji, w szczególności pomarańczowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam zapach tego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. samo opakowanie już jest bardzo zachęcające:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, że skład ma nie najlepszy uwielbiam go! ten zapach po prostu uwodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ubóstwiam żurawinową Ziajkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam i bardzo miło wspominam :) W ogóle Ziaja ma fajne żele...

    OdpowiedzUsuń
  8. co do odżywki Faith In Nature to skład jest genialny, za niedługo zacznę testy :) a kupić ją można na allegro lub stronie http://locri.pl/p902,chocolate-conditioner-odzywka-do-wlosow-chocolate-faith-in-nature-250-ml.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubie Ziaję - Kremowe mydło z jedwabiem oraz truskawkową, to są jedne z moich ulubionych żeli, poniewaz nie tylko ladnie pachną, to rowniez skora jest tak jedwabiscie miekka, ciezko mi bylo znalezc wczesniej cos lepszego w takiej cenie, polecam z pewnością! :)
    Zapraszam do mnie, bedzie mi bardzo milo!
    http://wspodnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam go i jestem zadowolona :) P.S. Fajna nazwa bloga :3 Pozdrawiam i obserwuję :) (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba za sam zapach najnormalniej na świecie kupie ję do własnej łazienki i przeleje do pojemnika na płynne mydło. Strasznie mi narobiłaś ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już się kończy, a na półkach go dzisiaj nie widziałam :(

      Usuń
  12. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy blog :) Kiedyś korzystałam z tego płynu , zapach jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam raz tylko mydełko czy żel Ziaji i nie bardzo byłam z niego zadowolona. Zapach, który na początku baaardzo mi się podobał, zmienił się i zaczął śmierdzieć. ;/ Szkoda. Od tamtej pory nie kupuję więcej mydełek Ziaji.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...