14.11.2013

Conditioner Intense Repair - Timotei with JERICHO ROSE

Halo! :))

Dawno tutaj nic nie pisałam, ale to dlatego że nie mam na to czasu...
Dzisiaj postanowiłam mimo innych obowiązków co nieco napisać o odżywce Timotei, którą używam od jakiegoś czasu..


Skład:  
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Persea Gratissima Oil, Trehalose, Gluconolactone, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, CI 42051, CI 47005.

Plusy:
+ fajna, gęsta konsystencja,
+ włosy są po niej miękkie,
+ wydajna, mimo że butelka nie największa,
+ dobrze się nakłada, nie spływa z rąk,
+ bez parabenów,
+ wygodne opakowanie, problem pojawia się wtedy gdy jest jej mało, trzeba odwracać butelkę,
+cena nie jest zła, gdy są promocje (6zł/200ml),

+ przyjemny zapach, bardzo mi się podoba,
+ dostępność

Minusy:
- jeśli chodzi o poprawę stanu włosów to niczego specjalnego nie zauważyłam  ponieważ mam obecnie włosy w dobrej kondycji, jednakże nie zauważyłam też żadnych szkód,

- przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych, moje są zdecydowanie te pierwsze, ale niestety po tej odżywce nic się nie zmieniło.  


Podsumowanie:

Nigdy nie byłam zbyt chętna do kupna kosmetyków z tej firmy i moje przeczucia się sprawdziły.
Nie jestem zadowolona z tej odżywki, po za zapachem, który bardzo mi się podoba nie ma w niej nic co by mnie urzekło. Kupiłam z myślą o nawilżeniu a takiego nie zauważyłam. Jednym ze składników tego produktu jest Dimtehicone (silikon) i to na trzeciej pozycji w składzie, dlatego też myślałam że moje włosy będą wygładzone, niewysuszone..
Nie kupię ponownie.  


Pozdrawiam!
Miłego wieczoru ;)) 

8 komentarzy:

  1. Też kiedyś byłam bardzo uprzedzona do kosmetyków Timotei. Dawno, dawno temu... swędziała mnie po nich głowa. Ale po latach skusiłam się na szampon z tej serii, co prawda inny od Twojego. Była bardzo z niego zadowolona. Nie wrócę jednak do niego, bo zawierał alkohol dent. i silikon.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych odżywek, szkoda że nie poprawia kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) wybrałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do udziału w zabawie, szczegóły na moim blogu http://beauty-natural-ladyhope.blogspot.com
    Ja dołączam do grona Twoich obserwatorów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miała, używałam i mam podobne odczucia do Twoich. Szału nie ma.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nic się po niej nie zmieniło to dlaczego napisałaś, że włosy są po niej miękkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło mi o nawilżanie, że nic się nie zmieniło i nadal włosy były suche.. ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...