28.11.2013

Lakier Silcare '' the Garden of COLOUR '' - 23

Halo :)

Dzisiaj dla was prezentacja lakieru producenta Silcare.
Kolor w zależności od światła jest bordowy, wiśniowy lub ciemny różowy, jak kto woli ;).
Buteleczka zawiera 15 ml lakieru. Pędzelek jest podłużny i dosyć cienki. Dobrze się rozprowadza.
Cena: aktualnie promocja z 15 zł na ok. 9zł w niektórych sklepach internetowych. 

Lakier ma całkiem niezłe krycie, ale trzeba go dobrze nakładać inaczej kolor jest nierównomierny. 
Warto pomalować paznokcie dwa razy mimo dobrego nasycenia barwy. 
Lekko błyszczący, średnio gęsty, ale nie kleisty.  Optymalny czas schnięcia. 
Wygląda bardzo ładnie i elegancko, jednak trwałość jest trochę słaba pomalowałam we  wtorek pod wieczór i już są odpryski, na szczęście niewielkie. Mimo unikania wody jak ognia i tak długo nie wytrzymał. 
Producent umieścił informację, że produkt nadaje się do użycia przez 24 miesiące po otwarciu opakowania, czyli nie zostało mi już dużo czasu a to drugie malowanie w tym roku.. o.O



 Good night! ;)


14 komentarzy:

  1. Ładny! Nie mam takiego odcienia w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, ostatnio bardzo takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię różowego koloru ale ten odcień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorek :D Fajnie u Ciebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudny ten kolorek : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor na prawdę bardzo fajny, pasował by do mojej nowej sukienki :) Przy okazji zapraszam na konkurs na moim blogu http://freeismylive.blogspot.com/2013/12/konkurs-mikoajkowo-bozo-narodzeniowy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ma kolor, lubię takie odcienie, są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sklepu Superkoszyk.pl Przesyłka była w cenie vouchera, który otrzymałam czyli również dostałam ją powiedzmy w prezencie :)
      Zamawiałam przesyłkę w piątek, a w poniedziałek już była. Jednak na stronie sklep chwali się że na tygodniu przesyłka jest z dnia na dzień o ile się dobrze orientuję :)

      Usuń
  9. Czy to jest Twoje łóżko?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...