18.11.2013

Liebster Blog Award

Halo ;)


Dzisiaj odpowiedzi na pytania z nominacji otrzymanej od Lady Hope.


Moje odpowiedzi:

1.Wolisz mocniejszy makijaż oczu czy ust?
- oczu
2.Kosmetyk,bez którego nie możesz się obejść? :D
- podkład
3.Włosy proste czy kręcone?
-proste
4.Gdybyś miała złotą rybkę i 3 życzenia do wykorzystania, to o co byś poprosiła?
- o życie na jakiejś wyspie, z dala od cywilizacji,
- o zdrowie,
- więcej wolnego czasu ;)
5.Przedmiot w szkole, którego najbardziej nie lubisz/lubiłaś ?
- wf, był beznadziejny i nudny, wolę ćwiczyć wg własnych upodobań
6.Książka, którą ostatnio przeczytałaś ?
- jestem w trakcie ''Diety dr Beck''
7.Gdybyś mogła to co byś w sobie zmieniła ( z wyglądu i z charakteru)?
- z wyglądu pewnie coś by się znalazło, ale nie powiem bo takie mówienie o swoich wadach tylko je wyostrza i ludzie zauważają coś czego wcześniej nie widzieli ;)
-  charakteru to pewnie lenistwo, które mnie demotywuje czasami
8.Kim chciałaś zostać w dzieciństwie (zawód,praca) i czy te plany się spełniły?
- w dzieciństwie nie marzyłam o żadnej pracy, cieszyłam się tym co mam; jak ktoś pytał czy chcę być dorosła to odpowiadałam  nie..
9.Masz zwierzątko ? Jeśli tak, to jakie?
- nie mam
10.Ulubiona drogeryjna firma kosmetyczna?
- nie mam takiej
11.Twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
- aktywnie, czasami tylko się lenię ;)

Dziękuję za nominację!
Pozdrawiam ;) 

7 komentarzy:

  1. Ja w dzieciństwie marzyłam żeby już być dorosła i nosić szpilki :D a tera z chęcią wróciłabym do dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam kilka nominacji ale czasu brak;)
    Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę świąteczną,to zapraszam do mnie na bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię odpowiedź nr 7 :D Święta prawda! Szczególnie jeśli wciąż mówimy o swoich wadach mężczyźnie. Uwierzy, chociaż sam w życiu by na to nie wpadł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam np. koleżankę która ciągle mówi jakie to ona ma cienkie włosy i siwych parę, gdyby nie to to w życiu bym tego tak nie zauważyła.. ;)

      Usuń
  4. gratulacje;)
    też bez podkładu się nie ruszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli masz ochotę na wielką paczuszkę z kosmetykami,z okazji zbliżających się świąt,to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)

    Zajrzyj na mojego bloga -> czeka świąteczny konkurs ;)

    + dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz, też mnie zaobserwuj ;)


    Również!
    Zachęcam Cię do polubienia mojej strony
    https://www.facebook.com/CocoMaid.blog?ref=hl

    Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...