03.01.2014

Noworoczny post :))

Halo!

Jako, że mam dzisiaj pecha to staram się niczego nie dotykać, żeby nie zepsuć i nie mieć kolejnych strat. Dlatego też postanowiłam stworzyć lekki post na blogu z prezentacją lakieru.
Oczywiście nie wszystko wyszło jak powinno, bo miał mi pasować do spódniczki jednak spódniczka nie pasuje do reszty i musiałam zmienić ubiór, a co za tym idzie teraz lakier nie pasuje mi do niczego... :))
To i tak jest najmniejsze zmartwienie dzisiaj, a właściwie żadne przy całej reszcie.
Lakier ma śliczny, połyskujący, zielony kolor.
Rzadko maluję paznokcie chociaż mam już sporą kolekcje lakierów, mogłabym je kupować i kupować. Podobają mi się prawie wszystkie na półkach sklepowych.. Też tak macie?? 


Jak wam się podoba taki kolor?? :)






Szczęśliwego nowego roku! ;)

6 komentarzy:

  1. miałam ten lakier ale niestety nie byłam z niego zadowolona :( kolor za to ma bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi o dziwo wytrzymał już 4 dzień co mnie bardzo szokuje, oczywiście pokryty utwardzaczem jak w większości ale tamte zwykle trzymały dwa dni..

      Usuń
  2. Ciekawy efekt taki "żuczkowy" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie, zawsze kiedy kupuje lakier kończy się na odcieniach niebieskiego i zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za lakierami z perłowym połyskiem :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...