28.01.2014

Odżywka GLISS KUR Million gloss - nowość!

Halo! 

Witajcie po długiej przerwie, dzisiaj prezentuję wam niedawno spotkaną odżywkę marki Schwarzkopf - Million gloss. 




Przeznaczona do włosów matowych bez połysku.
Jak zapewnia producent odżywka ma nadawać włosom blask i ułatwiać rozczesywanie.
Zawiera skoncentrowany eliksir Gloss-Elixir i kompleks Płynnej Keratyny. Zatrzymuje blask dzięki innowacyjnej technologii.


Skład:
Aqua, Cetaryl Alkohol, Quaternium-87, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Citric Acid, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Isopropyl Myristate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Phantenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolized Keratin, Glycerin, Propylene Glucol, Phenoxyethanol, Sodium Methylparaben, Parfum, Dimethiconol, Polyquaternium-67, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Potassium Sorbate, Cl 42053

Mam nadzieję, że nigdzie się nie pomyliłam :P



 

Swoją opinię zacznę od opakowania, poza tym że nie różni się ono niczym specjalnym niż pozostałe odżywki Gliss Kur to ładnie się błyszczy.. :D
Otwieranie butelki jest ok, dobrze się zamyka.
Minus jej jest taki, że nie widać ile odżywki nam pozostało.
Ogółem wygląda całkiem ładnie.

Konsystencja odżywki bardzo mi się podoba, jest dosyć gęsta i nie spływa mi z włosów.
Dobrze się ją nakłada, jest delikatnie błękitna.

Zapach ma dosyć nietypowy i szczerze nie wiem do czego go przyrównać.  Może jakiś męski zapach, chociaż sama nie wiem. Pozostawię do indywidualnej oceny. Zaskoczył mnie gdy otworzyłam butelkę.
Mnie z czasem nawet się spodobał. :))  Moim zdaniem długo utrzymuje się na włosach, pachnie dosyć intensywnie jak na odżywkę do spłukiwania, nawet jak już włosy wyschną zapach jest wyczuwalny, znika na następny dzień.




Działanie po pierwszym użyciu niezauważalne, włosy matowe jak wcześniej mimo że nie są zniszczone. Po kolejnych użyciach zauważyłam, że lekko zaczęły błyszczeć bez użycia innych kosmetyków. Włosy się dobrze rozczesywały.

Ogółem nie widzę jakiejś specjalnej różnicy, aczkolwiek nie uważam też żeby odżywka była zła. Być może kupię ponownie gdy obecna mi się skończy.


Wydajność: Wystarczyła mi na ponad miesiąc. 

Teraz zastanawiam się nad ekspresową z tej samej serii.
Używałyście może ??

Czekam na wasze opnie :))

4 komentarze:

  1. Mam jedynie spray i zauważyłam odrobinę mocniejsze błyszczenie się włosów oraz okiełznanie odstających końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ostatnio w rossmannie. Jednak raczej się na nia nie skuszę. nie przepadam za kosmetykami gliss kur.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywałam kiedyś ekspresowej Glis kura ale nie z tej serii, ale fakt faktem była bardzo dobra :) Lubię te kosmetyki ale tylko nakładane na końcówki (odżywki) tzn, nie zaraz przy skórze głowy bo bardzo szybko mi się przetłuszczają włosy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład dosyć przeciętny, wątpię, żeby zrobił cuda na włosach :) Oprócz ciekawej szaty graficznej, nic by mnie nie przyciągnęło do tej odżywki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...