26.02.2014

Konfrontacja żeli pod prysznic: Dove, Isana & Lirene.

Witam,
zapraszam was do mojego porównania trzech żeli pod prysznic, których ostatnio używałam. Każdy na pewno ma jakiś ulubiony, po przeczytaniu dowiecie się również jaki jest mój. ;))




Żel pod prysznic ISANA Vitamin&Joghurt:


Od producenta:  zawiera witaminy E i B5, pielęgnuje skórę, nawilża, chroni przed wysuszeniem, pH przyjazne dla skóry, testowany dermatologicznie.
Zapach: owocowy, w stronę jakiejś brzoskwinki, nie utrzymuje się długo na skórze.
Konsystencja: rzadka, spływa niestety z ciała.
Wydajność i cena: ze względu na konsystencję szybko się kończy, ok. 4zł/300ml, dostępny w Rossmanie.
Ogólna opinia: bardzo mi się w nim nie podoba to, że jest taki rzadki, trzeba brać niewielką ilość inaczej reszta ląduje w kanale...  Za to zapach jest ładny, przyjemny, skóra nie jest przesuszona ani też nadmiernie nawilżona, no i cena również przystępna.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Yogurt, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Tocopheryl Acetate, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Lactate, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985.




Żel pod prysznic Lirene: RAJSKI granat:



Od producenta:
Owocowa eksplozja energii pod prysznicem!
Żel pod prysznic Lirene to niezwykłe połączenie delikatnej pielęgnacji skóry z codzienną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.
Urzekająco świeża formuła żelu kryje w sobie rozkoszną i pełną słodyczy nutę dojrzałego granatu, która zamieni Twój codzienny prysznic w chwilę relaksu i zapomnienia.
Zawarty w żelu wyciąg z granatu doskonale odżywia, pozostawiając skórę gładką i delikatną przez cały dzień.

Zapach: cudowny, słodki, owocowy z nutką granatu, chyba najlepszy z serii (winogrono, gruszka, granat).
Konsystencja: dosyć gęsta, podoba mi się.
Wydajność i cena: Wydajny, 8zł/250ml (w promocjach 5 zł), dostępny w Rossmanie, Dayli, Biedronkach i innych drogeriach oraz marketach.
Ogólna opinia: żel jest dobry, konsystencja zalicza się do jednych z lepszych żeli jakie miałam, zapach bardzo przyjemny, niestety jak większość środków myjących nie utrzymuje się długo na skórze. Wg mnie ładnie pielęgnuje ciało i skóra nie jest szorstka.



Żel pod prysznic Dove  blue fig &orange blossom scent :


Od producenta: odżywczy żel, pobudzający zapach figi i kwiatu pomarańczy, odświeżający zapach pobudzi zmysły i pomoże Ci odzyskać naturalną energię. Odkryj idealne połączenie świeżości i pielęgnacji.
Zapach: przyjemny, kremowy, ciężki do określenia, ale ładny.
Konsystencja: gęsta, najlepsza z żeli jakie miałam, na prawdę nie spływa z ciała po nałożeniu, co było dla mnie zaskoczeniem, wystarczy lekko go rozprowadzić. :))
Wydajność i cena: nie trzeba go wiele by umyć całe ciało, ok 15zł/500ml.
Ogólna opinia: żel mnie na tyle zachęcił, że mam zamiar wypróbować resztę zapachów.  Zapach jest ok., delikatny, chociaż nie jest taki jakbym sobie wymarzyła.



Podsumowanie:

Myślę, że żel Dove jest zdecydowanie warty uwagi, cena jest średnia jednak polecam wypróbować. Bardzo podoba mi się w nim konsystencja, nie ma strat żelu z powodu spływania za skóry.
Również żel Lirene Rajski granat jest w porządku, całkiem nieźle dorównuje Dove, ma też fajniejszy wg mnie zapach.
Natomiast żelu ISANA raczej nie polecam, jest mało wydajny, mimo że zapach ma całkiem ładny, jest za rzadki.

Wszystkie żele spełniają funkcję mycia.
Butelki są w porządku, chociaż najlepiej koniec żelu wydostaje się z ISANY, a najgorzej z Dove. Jeśli miałabym wybrać tylko jeden wybrałabym Dove.


Miłego popołudnia kochani! ;))



3 komentarze:

  1. Ja jestem wierna żelom Isana, nie uważam, żeby były za rzadkie czy niewydajne ;) No ale każdy ma swoich ulubieńców ;) Od czasu do czasu kupuję też żele z Yver Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jak Lagoena uwielbiam żele z Isany i ostatnio tylko ich używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kremowe żele z Dove. Często goszczą w mojej łazience. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...