11.02.2014

Przegląd fryzur ślubnych.

Witajcie,
długo odkładany przeze mnie post bo od zeszłego roku, ale myślę że czas odpowiedni na wprowadzenie ślubnej aury.

Fryzury posegregowałam na kilka kategorii, mniej lub bardziej odzwierciedlających to co jest na zdjęciu. :))


KOKI/UPIĘCIA

1. Przepiękna kokarda, niesamowicie mi się podoba i myślę, że pasuje do klasycznej, skromnej sukni ślubnej jak i również dla druhny czy innej kobiety obecnej na weselu.
Trzy wsuwki w kształcie pereł dodają tej fryzurze elegancji.


2. Zestawienie upięć z ozdobami we włosach.
Wg mnie wyglądają jak dla księżnej.



3. Fryzura z kwiatem w formie zwiniętego kwiatu lub morskiej muszli.


4. Kolejne upięcia z ozdobami.
Cudownie się prezentuje w środkowym rzędzie ta po lewej jak i ta pod nią.
Myślę, że przy ciemnych włosach nie wyglądałyby już tak niesamowicie, jednakże byłaby na czarnych włosach większa głębia i przy użyciu nabłyszczacza piękny blask.




KRÓTKIE WŁOSY

Niestety dla tej długości ciężko cokolwiek wybrać siedząc na krześle w salonie fryzjerskim.
Dobrą opcją jest zapuszczenie włosów chociaż troszeczkę jeśli ktoś nie chce długich i wykonanie poniższych fryzur.
Wpięcie we włosy ozdoby lub założenie welonu jest również dobrym rozwiązaniem.



1.



2. Ta nadaje się również dla długich włosów.




3.



Z WELONEM

 1.



 2.



3.



4.




5.




6. Bardzo prosta w wykonaniu, pięknie robione loki.





7. Najzywczajniej w świecie moze to być kucuk lub prosty kok. :)




8.




9.  Nie mogłam pozostawić jej bez komentarza, piękny splot z ładnym upieciem z tyłu głowy.





10.



11.



12.




13. Tutaj widać wyraźną różnicę między kolorem właścicielki a dopinką.
Jeśli ktoś am cienkie włosy to na tę wyjątkową okazję można pomyśleć nad takim rozwiązeniem jakim jest doczepienie włosów, by choć w ten jeden dzień mieć np. burzę loków.






14. Również prosty w wykonaniu kok z wypełniaczem i warkoczykiem ładnie oplatającym całość.





15.





16.




17.





18.




19.


STAWIAJĄC NA POKAZANIE PIĘKNA DŁUGICH WŁOSÓW























Mam nadzieję, że wam się podobało :))
Trzymajcie się ciepło !

6 komentarzy:

  1. Mnie się podobają delikatne upięcia. Nie lubię sztucznych loków i wywijania dziwnie włosów. A ozdoby we włosach bardzo mi się podobają. Wolę wersję bez welonu :) Sama jeszcze nie przymierzam się do ślubu, ale mam już jakieś tam wyobrażenie jakbym chciała wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby było wygodnie. :)

      Usuń
  2. loczki delikatne podparte welonem i kwiatem białym :D ach to moja wizja fryzury ślubnej idealnej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że panna młoda powinna być jak najbardziej subtelna, dlatego podobają mi się delikatne fale i naturalne upięcia. Nie przemawiają do mnie wysokie koki i nienaturalnie skręcone loki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie im prościej i bardziej dziewczęco tym lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...