18.02.2014

Tonik do skóry wrażliwej Synergen

Halo :))

Dzisiaj dla was recenzja toniku do twarzy, którego ostatnio używałam.







Cena:  
5,99 zł / 200m
 
Skład:  
Aqua, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium PCA, Trideceth-9, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Linalool.
 
Plusy:
+ dostępność i cena,
+ opakowanie, estetyczne, dobrze się otwiera i zamyka,wygodne w użyciu,
+ wydajny,
+ nie podrażnił mojej skóry,
+ zapach ok., przyjemny,
+ poprawia stan cery z niedoskonałościami w niewielkim stopniu,
+ szybko się wchłania,
+ dobrze tonizuje skórę,
+ pielęgnuje skórę,
+ zawiera ekstrakt z rumianku,
+ nie zawiera alkoholu.

Poza tym lekko się pienił i pozostawiał przez chwilę delikatny, lekko tłusty film na skórze. 
Nie zauważyłam specjalnie żeby miał jakieś minusy. 
Nie podrażniał co najważniejsze, nie przesuszał skóry. 
Spełniał swoje zadanie w oczyszczaniu.
Produkt nie trafił na listę moich ulubionych rzeczy jednak nie uważam żeby był zły.


 
 Miłego dnia! ;)

 

8 komentarzy:

  1. Nie lubię jak tonik czy micel się pieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie mi się skończył tonik z ziaji i szukam czegoś nowego, rozejrzę się za tym o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale opakowanie ma słodkie trzeba to przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro same plus, to trzeba będzie wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go nie próbowałam :)))
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam taki problem, że nie lubię przesuszenia, ale tłusty film strasznie mnie denerwuje we wszelkich tonikach ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...