22.03.2014

LUSH Shower Cocktail - Luksja

Witajcie ;)

    Wiosenna pogoda zniknęła za moim oknem, odpoczywam dzisiaj i jako przerywnik od codziennych zajęć postanowiłam napisać dla Was post! :))

    Ostatnio w poszukiwaniu jakiegoś mazidła do mycia natrafiłam na żel pod prysznic Luksja Lush Dragon Fruit i powiem wam, że zrobił na mnie dobre wrażenie. Wybrałam zapach Dragon Fruit.


Plusy:
- nie wysusza, 
- ładnie się pieni,
- jest gęsty, kremowa konsystencja, która nie spływa z dłoni, jasno różowy kolor,
- przyjemny zapach, owocowy, 
- łatwo dostępny oraz dobra cena ok. 11zł/500ml,
- testowany dermatologicznie,
- skóra jest po nim gładka,
- estetyczne opakowanie, ładna grafika, kolory łączą się ściśle ze smoczym owocem, butelka dobrze się otwiera i zamyka.

Minusy:
- opakowanie, przez które nie widać ile nam pozostało żel.

 Żel bardzo powoli spływa z ręki, jest gęsty, 
nie trzeba go wiele by umyć całe ciało.

Żele pod prysznic to jedne z moich ulubionych kosmetyków, dlatego zwracam dużą uwagę na różne aspekty przy ich kupowaniu, przede wszystkim na to czy żel nie jest zbyt wodnisty, bo nie lubię jak spływa z ręki i tyle go było widać.
Ten żel bardzo mi się spodobał i uważam że jest dobry.

Inne zapachy z tej serii:





Na koniec mam do was pytanie, szukam dobrego aparatu, najlepiej niewielkiego,
czy możecie mi coś polecić??? Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję!
 
Trzymajcie się ciepło ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...