01.08.2014

Jaki jest balsam do ciała z kolagenem morskim z Joanny??

Halo! :))

Dzisiaj w roli głównej nawilżająco-ujędrniający balsam do ciała z Joanny. Przeznaczony do skóry normalnej i suchej.



Plusy:
+lekki balsam w sam raz na lato, nawilża delikatnie,
+ nie jest tłusty,
+przyjemnie pachnie, chociaż niezbyt intensywnie, dość krótko,
+szybko się wchłania, 
+nie zawiera parabenów,
+skóra po nim jest miła w dotyku,
+cena, jest niedrogi ( od 5,50 zł),
+ łatwo dostępny w różnych drogeriach,
+poręczna butelka i niewielka (to chyba najbardziej mnie skusiło.. :)).

Minusy:
- efekt nawilżenia nie utrzymuje się zbyt długo
 i trzeba co jakiś czas balsamować ciało,
-zapach szybko się ulatnia.



Trzymajcie się! :)

1 komentarz:

  1. Ja miałam wersję z olejkiem arganowym i fajnie się spisywała,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...